Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/09/29

Várható volt, hogy ne mondjam, teljesen normálisnak tekinthető, hogy a fidesz elhelyezte a maga kis időzített bombáját.
Újat mondjuk nem mondtak, ezek a dolgok már régóta szivárognak kifelé. Nagyon valószínűnek tartom, hogy már régóta elkészültek a most előkapott jegyzőkönyvek.
Mocskos egy dolog a politika, hiába.

Más: szégyen vagy nem, befűtöttem. 9 napi böjtölés után meglehetősen didergős vagyok. És álmos :-O
Ma rendbetettem a leandreimet, a muskátlikat és az azáleákat, a száraz levelek csipegetése és sepregetés közben öszeállt bennem pár szingli jellemzés. Remélem, hogy reggelig nem felejtem el.
Még moziba menni se volt erőm, meg akartam pedig nézni a másik Török Ferenc filmet, a Moszkva teret. De majd máskor. Most ágyikó.
Csak nem marad az ország miniszterelnök nélkül?