Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/03/13

:-)) Lustálkodós-napozós-békekötős-kivonulós szépjónapot!!!
Máma teljes homeosztázis, "lustaság fél egészség" bizisten, szinte szégyellem magam a márciusi ifjak előtt, hogy az ő forradalmi ünnepüket igy átlustálkodom.
Délelőtt egy isteni, forró, csípős csülkös bableves a Rómain. Majd' egy órát ültünk ott a napon, mint a beteg csirkék, a székben elnyúlva pihegtünk. Visszafelé jövet másik félóra az egyik stégen, ringatott a Duna, már éppen a kesztyűmet akartam kispárna helyett a fejem alá tenni, el is aludtam volna. Mire hazaértünk, beborult, úgyhogy mackó módrjára brummogtam egy kicsit, az ajtófélfán megvakartam a hátam, kibújtam a kabátomból és bebújtam az ágyba.
Most ébredtem, olyan szép vagyok, hogy a napra lehet nézni de rám nem :-)))
Ma pedig át akartam ültetni a virágaim, de ebből már csak annyi lesz, hogy elbringázok a tecckóba és megveszem a cserepeket.
Este mozi, a barátnőm rábeszélt a millió dolláros bébire. Szerintem szerelmes Clint Eastwoodba, más okát el nem bírom képzelni, hogy valaki ezt a filmet annyira meg akarja nézni. Azért megpróbálok nyitottan álni a dologhoz, elvégre is nem biztos, hogy minden rossz, ami halivúdban készült. Láttam már én magyar filmet is rosszat, sőt, franciát is.

Más:
a világban, ha nem az én tyúxaros kis életecskémet nézzük, azért zajlik az élet:
A legfontosabb, hogy ma az agrártárca és a demonstráló gazdák képviselői aláírták a megállapodást a kormány parlamenti üléstermében. Komment: naná hogy aláírták, itt a tavasz, kezdődik a munka a földeken. Nagyon sajnálom, hogy ennyire átpolitizálódott ez a demonstráció, mert bizony tényleg kéne egy talpraesett, rámenős gazda-érdekképviselet ebben az országban. De úgy látszik, hogy itt nem a civilek szerveződnek és esetleg később alakulnak át párttá, hanem fordítva: a pártok mintegy kiszervezik a civilkedést, ha jól emlékszem, ezt hívják "outsourcing"-nak.
Mégmás:
szép új honlapja van a fidesznek. Már nem csak a frakció és a polgári szövetség felé van elágazás, hanem az eu-képviselőcsoport is külön oldalt kapott.