Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/03/12

:-)) Szépjóestét!
Megnéztem a Krétakör Színház Nézőművészeti Főiskolaját.
:-DD Régen nevettem ennyit. :-DD
Általában elég rosszul viselem, ha valakik valahol egyfolytában röhögtetni akarnak, ezért nem nézek például kabarét vagy halivúdi vígjátékokat.
De ez a darab egész más tészta, valami hihetetlen jó ritmusban összerendezett paródia. Talán csak az utolsó negyedóra volt már túl sok, de az is lehet, hogy addigra elfáradtam. Addig viszont félpercenként visítottam a röhögéstől, tán még fetrengtem is volna, ha lett volna elég hely az ilyesmihez.
Egyébként már az is jellemző, hogy pont az a Krétakör Színház talál ki ilyen címet, aki az előadásaiban a legközelebb engedi a színészekhez a nézőket, sőt, meri összekeverni a szinpadot és a nézőteret.
Megéri megnézni, ezért az előadásért 192 bónuszpont jár :-))))



Nagyon más:
tudja valaki, hogy ki és mikor kezdte a traktorokat erőgépeknek nevezni?
Pár napja egyebet sem olvasok és hallok, minthogy az erőgépek elindulnak, az erőgépek a félpályás útlezárást néhány percre egész pályás ..... bla-bla-bla-bla.
De tök komolyan: egy traktor mióta erőgép??? Sőt, akár ezer traktor is, mióta erőgépek?!
Egyrészt kikérem magamnak, hogy ilyen módon manipuláljanak és/vagy próbáljanak hülyének nézni, másrészt meg az újságírók és a hírszerkesztők ugyan kapjanak már a fejükhöz!


Mégmás:
most három napig úgy fekszem le, hogy előtte nem kell beállítani a vekkert :-))))))
WoOwWWWww!!
halidéj!!!!!!!