Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/07/24

:-) Szépjóestét!

Hálistennek vége a napnak.

Délelőtt nagyon jó volt a római, belaktam zsíroskenyérrel, paradicsommal, paprikával. A vicém helyett versát keverhetett a csapos, mert eléggé ingatag lábakon indultam haza. Aztán az egyik stégen levettem a cipőmet, belelógattam a lábam a Dunába és hanyatt feküdtem. Jó volt nagyon, erőre kaptam. Még a piacra is kiszaladtam, fantasztikus, 148 Ft volt a kajszibarack, 128 az őszi, 168 a nektarin. A szép, nagy gyümölcsök, az apróbbak vagy a már túlérettek olcsóbbak voltak. Ha most lenne legalább egy fél napom szabad, vennék vagy 30 kiló barackot, és mindenféle lekvárokat meg dzsemeket csinálnék.
Talán a jövő héten, most mennem kellett dolgozni.
Annyira kivagyok, hogy több mint 8 óra alatt csináltam meg azt a munkát amihez máskor 6 óra is elég. Még megnéztem a portásbácsinál Kótai meccsét, mire vége lett, pont eleredt az eső. Nem áztam meg, pedig most nem bántam volna, inkább áznék bőrig naponta kétszer, csak esne már!

Kótai győzelme mellett a nap híre még, hogy Orán Viktor elég bátor ahhoz, hogy beleszóljon a román belpolitikába. Pontosabban, elég pofátlan ahhoz, hogy beszóljon a románoknak. Még arra sem ügyel, hogy legalább valamennyire becsomagolja a mondanivalóját.
Még szerencse, hogy Kótai győzött, és van még itthon két Mozart-kugli is, így legalább valami jóval végződik a napom. Csak az egyikkel, a másikat holnapra tartogatom, mert a vasárnapom se lesz sokkal különb mint a szombat volt.