Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/08/18

:-)) Szépjóestét!
Most nem tudom eldönteni, hogy délután jót írtam-e.
Ugyanis rádióban hallgattam Medgyessy kormányátalakításról(?) szóló bejelentését és úgy értelmeztem, hogy az esélyegyenlőség javítása érdekében bizonyos ügyeket az esélyegyenlőségi miniszterhez (Göncz Kinga) helyez.
Na, most ennek írásos nyoma nincs.
Két eset lehetséges: vagy én értettem félre, vagy a többi változás elemzése miatt erre a mondatra senki más nem figyelt fel.
Kizárt dolog, hogy más ne vette volna észre.
Úgyhogy én tévedhettem.

Kár pedig, ma volt egy kis sikerélményem, csináltam egy tesztet a rendszerező - intelligenciámról.
Az eredményem: 47.
Az átlagos női eredmény: 27.
Az átlagos férfieredmény: 32.

Én semmit nem bánok, csak az ádámcsutkám nehogy nőni kezdjen!

(itt van a figyelonet.hu-n, úgy indult, hogy mennyire férfias vagy nőies az Ön agya, a rendszerező-intelligencia volt -talán- a harmadik lépcsőfok)

Más:
ezt a cikket a törökbálinti robbanásról a friss HVG-ben olvassátok el, nagyon jellemző példáját írja le az uram-bátyámkodásnak, a rendeletek semmibevételének és kijátszásának.