Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/09/16

Millió darabra hullott szét a napom. Pontosabban 5-6 perces kis szeletkékre.
Reggel 10 órától délután fél 3-ig próbáltam megrendelni egyetlen darab inter city jegyet.
Foglalt volt, nem volt kapcsolható,volt olyan, hogy negyedórán keresztül folyamatosan tárcsáztam.
A végén csak azért nem vágtam ki a telefont az ablakon, mert az irodán nincs ablak.
A munkanapom több mint felét egyszerűen elb.szatták velem, semmi értelmeset nem tudtam csinálni, négy és fél órát lógtam a telefonon.
Ha már itt van ez a tényleg szuper, és tényleg nagyon jól használható Elvira, akkor mi a francért nem lehet online, esetleg e-mailben, vagy faxon jegyet rendelni? Elképzelem, hányan őrjöngtünk a foglalt jelzés miatt, amig Mucuska a lakkot szárogatta a körmein és mellétette a kagylót.

Most másoddolgozó, de holnap utolsó nap, utána két hét szabadság következik. Meló közben remélem lenyugszom.