Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/11/30

:-) Szépjóestét!
nna, máma megdolgoztam a pénzemért.
Az irodában egész jó volt, úgy alakult, hogy ma hasznosnak érezhettem magam. Szeretem, ha nem szellemi favágómunkát kell csinálnom, ha érzem, hogy most ehhez én is kellettem hogy ilyen szép legyen, hogy időre meglegyen, hogy senkise kapjon közben idegbajt, mert érzik hogy szoros ugyan, de olajozott és működik. Jó volt, na.
Este is munka volt. Közben tönkrement a fülhallgató a kisrádiómhoz és mivel a WC-papír hiánya is fenyegette a háztartásomat, hazafelé jövet beugrottam a tecckóba. Inkább most mint hétvégén, ráadásul rádió nélkül teljesen alulinformált vagyok, kutyasétáltatás, bringázás és esti munka közben onnan tájékozódok.

A szupermarketekre jellemző karácsonyi gagyiparádéban az elemmel működő hullahoppozó mikulás, a trombitáló mikulás, a villogó kötélen mászó mikulás és a tvisztelő mikulás mellett a következő említésre méltó dolgokat láttam:
- piros-fehér-zöld díszgyertya (uhHh, de ezt inkább hagyjuk);
- csillámporral vagy műhóval díszitett mikulásvirág (a keze törjön el annak, aki így meggyaláz egy virágot!);
- csodaszép fémdobozba csomagolt, mindenféle pudingpor (életemben nem vennék pudingport, de most kis híján kísértésbe estem, úgy kellett megacélozni magam, hogy nem, hülyeségekre NEM pocsékolom a pénzem még akkor se, ha fémdobozba van csomagolva.)
- volt még egy egész érdekes pasi, aki kockás boxergatyában (bizisten!!!), edzőcipőben és pufidzsekiben vásárolt, de nem volt rajta árcédula. Igaz, félcédula se, biztos a zsebében tartotta.

A fülhallgató és a WC-papír mellett vettem még kutyakonzervet és egy jó meleg, a tenyérrészén tapadókorongos kesztyűt is a bringázáshoz. Tényleg jók a tapadók, a sima gyapjú csúszik a kormányon, a bőrkesztyűk meg vékonyak, nem védenek eléggé a hideg ellen. Már csak egy jó térdvédő kéne és teljesen télálló bringás lennék.

Istenkém, nagyon fáradt vagyok.
Jóéjt!