Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/12/16

:-))
Jelentem, túléltük, a tanulmányi osztály is én is :-)
Ezért jó, ha az ember kidühöngi magát előző nap, így az ügyintézésre már egész le tud higgadni.
Semmi nem történt, csak az, hogy nem kaptam meg valami levelet az új számlaszámot tartalmazó csekkekkel és ezért még a régi csekkekken fizettem be a pótvizsgadíjakat, amik így a számlák közötti utalgatások miatt még nem jelentek meg a RENCERBEN.
éAz is kiderült, hogy -mivel eddig a pótviszgán kellett a vizsgalaphoz csatolni a csekket- nem írtam rá hivatkozásképpen, hogy késedelmes jegybeíratás vagy pótvizsgadíj, úgyhogy most ehhez körmöltem egy kérvényt.
Ezt szép kultúráltan megbeszéltük, amig írtam a kérvényt, nyomtattak új csekkeket. Azt most rohamtempóban befizetem, hogy legalább vizsgára jelentkezni engedjen az a nyomorult rendszer, a többit meg valahogy majd összevezetgetik.
Legfeljebb írok újabb kérelmet, mi az nekem?

Az mindenesetre rejtély, hogy miért nem kaptam meg az új csekkeket.
Csak tán nem a postánál is kéne tennem egy kört?

Annyira, de annyira vágyom egy kis kényeztetésre, vagy egy kis sikerélményre, de legalább egy icipici napsütésre.
Csak néhány napsugárra, lécci-lécci-léccciiiiii!!!!