Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/03/15

:-)) Szépjóestét!

Alig hiszem, hogy Magyarországon valaha is mondtak ennél rosszabb ünnepi beszédet. A rádióban hallgattam belőle részletet, a leglidércesebb irodalomórákat idézte fel bennem, amikor Borók tanár úr a legbutábbaknak adott instrukciókat, hogy "most egy kicsit halkabban .... ott több szenvedéllyel .... elgondolkozva, képzeld el, hogy most találod ki a szavakat.... "
Uhh, tényleg szörnyű volt a beszéd. Még akkor is, ha közben hallottam a fütyülést és teljesen világos volt, hogy a beszélő némi (némiii???? jó adag) pátosszal akar a füttyögők kedvében járni.
Aztán este -a munkahelyemen, a portásnál- megnéztem a tévén is. Érdekes, ott már nem hangzott olyan idegesítően. Ott már inkább úgy tünt, hogy Gyurcsány figyelt a hallgatóságára és a hangszíne változtatásával akart figyelmet ébreszteni maga iránt. Kicsit professzorosan és természetesen sikertelenül is, de ő figyelt az emberekre, még akkor is, ha azok nem figyeltek rá.
Mondjuk, ez a beszéd tartalmi értékét nem javítja, ennyi ostobaságot régen hordtak össze szónoki emelvényen.

Azért sajnálom, hogy így el lett rontva ez a szép ünnep. Meg azt is sajnálom, hogy az elkövetkezendő 30-40 évben minden miniszterelnök -akit nem Orbán Viktornak hívnak- hasonlóképpen ki lesz fütyülve és így belekényszerítve, hogy hülyeségeket beszéljen és csöpögjön a pátosztól.
Uhh, szép ünnepeknek nézünk elébe :-((

Más:
a tavasz egész biztos itt van.
Máma legyet láttam. Kettőt is. Uhh. Kellett nekem bemenni dolgozni.

Még más:
igaz lehet, hogy a passzív pihenés (magyarul: lustálkodás) csökkenti az intelligenciát. Olyan bambán nézek ki a fejemből, hogy borzasztó, alig bírok az agyamból kicsavarni egy értelmes mondatot. És álmos is vagyok. Nagyon álmos, úgyhogy nem is erőltetem a gondolkodást.