Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/02/14

:-) Szépjóestét!
Úgy ki vagyok csavarva, mint egy rongy. Bolond egy nap volt a mai. Úúggy, de tényleg annnnyira naggggyon szeretnék egyszer saját szobában, csendben dolgozniiiiiiiii!! Brühühü :-(
Nagyon fáradt vagyok.
És farkas éhes. Komoly, vérnyomáscsökkentő diétába kezdtem. Szervi elváltozás nincs, a magas vérnyomásom oka csak a stressz és a túlsúly lehet.
Melyiket könnyebb kontrollálni, na melyiket?
Hát a túlsúlyt.
legalábbis remélem.


Más:
ma 20.45-kor a Kultiplexben megy A Tanú.
Szégyellem bevallani, de én még nem láttam. Sokat hallottam róla, tudom azt is, hogy gyakran vetítik, de nekem nincs tévém, úgyhogy most kihasználom az alkalmat és megnézem moziban.
Ki jön?

1 Comments:

  • At 9:22 du., Blogger Kinga said…

    En szivesen mennek... Foleg veled. :) Remelem, tetszeni fog.

     

Megjegyzés küldése

<< Home