Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/10/07

:-) Szépjóestét!
nem tudok szabadulni attól az iszonyú kellemetlen érzéstől, hogy szétfolyik a kezemből az idő. Soha semmire nem jutok, csak tengek-lengek, aztán mindent kapkodva kell csinálni.
Nno, akkor nézzük, mi fért bele a mai napba.
Fél hétkor ébresztett a kutya. Csak ébresztett, fel nem keltem, ő eldőlt az ágy előtt, én meg vakargattam, közben el-elszunyókáltam. Fél nyolckor keltünk, bepakoltam a hátizsákot, nyolckor indultunk. Másfél órát gyalogoltunk, saslikot sütöttönk, ittunk egy jó kapucsinót és egy még jobb korsó sört, közben találtunk gombát is, aztán másfél órát gyalogoltunk vissza, pont egy órára értünk haza.
Kicsit olvasgattam a hírportálokat, lemostam magamról a füstszagot és valahogy, nem tudom hogy, a kanapén találtam magam, vízszintes helyzetben. Négykor ébredtem, rohanás dolgozni. Fél óra bringázás oda, ittam eg ykapucsinót, négy mosdóban lemostam a csempefalakat és felsúroltam a fugákat. A piszoárok környékén oldószerrel leszedtem a húgykövet (egyszer valaki megmutathatná, hogyan lehet mellétalálni a pisszoárnak!). Hétre végeztem, folyt a hátamon a víz, de még következett félóra bringázás haza. Kivittem a kutyát, a zuhany alatt lemostam az izzadtságot, megírtam ezt a posztot és utána ülök fel a bringára, megyek moziba.
ja, közben kimosódtak és kiterítődtek a hétközben használt bringás macskanadrágjaim és pólóim, már jár a gép a másodállásomból hazahozott törölközőkkel, azt még mozi után kiteregetem.
És valahogy, akárhogy számolom, másfél-két óra mindig hiányzik a napomból, amivel nem tudok elszámolni.