Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/12/05

"Szerintem amúgy a férfiak mindig a racionalitást, a nők pedig egy kicsit az emóciókat viszik a politikába, és ez nagyon hiányzik sokszor a vitákban."
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
jajj.
Hát tényleg, legalább a szadesz találhatna ennél talpraesettebb, paneltalanítottabb, lózungmentesebb nőt!
Ekkora baromságot, hogy ma a férfi politikusok racionálisan politizálnak, ember, ekkora ökörséget ki mer kiejteni a száján??
Meg egyáltalán, mi az, hogy képviselő létemre nem rúgom tökön azt az újságírót, aki a nőiességemről kérdez??
Ember, reggel nyolc és délután négy között képviselő vagyok, délután négy és reggel nyolc között pedig nő, de magának ahhoz az égvilágon semmi köze! Meg egyáltalán, egy férfi képviselővel mikor gügyögnek az ajándékkészítési szokásairól?
Uhh.
A legközelebbi választásokon jelöltetem magam.

2 Comments:

  • At 2:07 du., Anonymous Névtelen said…

    Összevonva az utolsó néhány bejegyzésedre:

    1. Jobbulást! Ez a fránya influenza-szerüség 4-5 nap alatt elmúlik. Biztos... Az egész családom kipróbálta...
    2. Jelöltesd magad, én már most rád szavazok... Rosszabb nem lehet(sz)...
    3. Hogy van-e kormányunk? Szerintem már vagy tíz éve nincs...

     
  • At 6:11 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Hát ez az, hogy rosszabb biztos nem lennék.
    Jobb kéne, sokkal sokkal jobb kéne hogy legyek - vagy legyen valaki.

    A négy napot kösz, káb ez az én tapasztalatom is. Szobattól szerda reggelig haldokoltam, ma délután már kicsit jobban vagyok.

     

Megjegyzés küldése

<< Home