Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/06/13

Mára mindenféle jót terveztem. Finom juhtúrót vettem meg mindenféle alkoholmentes sörből egy üveggel, hogy némi juhtúrós sztrapacska elcsipegetése közben leteszteljem, melyik közülük a legjobb. Aztán kicsit napozni is akartam még munkába menet előtt.
Ehelyett iszonyatos görcsökben fetrengek, hányingerem van és nem tudom kiverni a fejemből, hogy már azt hittem, túl vagyok ezen az egész szar női léten és kezdhetek végre valami újat, de nem, mégis itt van, ragaszkodik és nem szabadulok tőle.
De jó lenne már pedig túl lenni ezen a egészen, rohadtul útálom a haszontalan dolgokat az életben.
Nagyon fáj a hasam.
Az egyetlen jó dolog az egészben, hogy nem kell az irodában kornyadozni, hanem be tudok sötétíteni és lefeküdni. Estig meg majd csak jobban leszek. Legalábbis remélem, mert dolgozni menni ugyebár muszáj.

És még valamit.
Elindult a HVG Goldenblog versenye.
Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy ezt a blogot ne jelölje!
Ez nem arra van, hogy versenyezzen meg összeméressen.
Arra ott van a színházas blog, esetleg a konyha, azokat direkt azért hoztam létre és vezetem külön mert érdemesnek tartom arra, hogy -esetleg- szélesebb körben terjedjen.