Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/07/24

:-) Szépjóestét!

Holnap, azaz július 25-én kezdi a Bartók rádió közvetíteni az idei bayreuth-i előadásokat.
Az idén is Fischer Ádám vezényli a Parsifalt, Schöck Atala és Korondi Anna pedig viráglányok lesznek. A Tannhauserben Németh Judit énekli Vénuszt.
Jó szívvel ajánlom, hogy felkészülésképpen hallgasságok meg Kroó Györgynek a rádió honlapjáról letölthető előadásait.
És hát igen, a tanár úr fantasztikus műsorai után elég nagyképűen hangzik, de szerintem érdemes elolvasni az én ajánlóimat is, amiket az egyes darabokról írtam. Ha másért nem, de a belinkelt videók miatt.
Tannhauser
A Rajna kincse
A valkür
Siegfried
Az istenek alkonya készül!!
Parsifal
Wagner életrajza itt.

Jó szórakozást!

Részemről holnaptól több mint egy hétig a rádión fogok lógni - illetve hát a rádió fog lógni rajtam. Már töltöm az elemeket, beszereztem a tartalék fülhallgatót, szóval minden készen áll a maratoni Wagner hallgatáshoz.

5 Comments:

  • At 11:00 de., Blogger Salasso said…

    De jó, hogy szóltá, vazz! Teljesen kiment a fejemből...
    A Kékszakállút megkaptad?

     
  • At 1:41 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    nem, még nem.

    ha kihagytad sajnálhatod, a mi túlkarikírozott Beckmesserünkhöz képest egy remekül ábrázolt szerencsétlen lúzert hallhattunk tegnap aki ugyan kicsit kapálózik meg kever, de azért inkább lúzer mint gonosz.

     
  • At 6:44 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Hát igen, és a legnagobb poént sem tudod: egész végig az volt az érzésem, hogy hans Sachs nem kalapál, hanem egy írógépen pöntyög. Előadás közben csak az akusztikának és a rádiónak tudtam be, de ime, a képek

     
  • At 6:45 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Mondjuk, sejthető volt, hogy Katharina Wagner szociális és politikai érzékenysége valamilyen formában megmutatkozik majd.

     
  • At 12:16 du., Blogger Salasso said…

    Sajnos eddig az összesről lemaradtam... ez nem az én évem ebből a szempontból... majd igyekszem visszahallgatni a honlapról.
    Ha nem kaptad meg azt a fránya Kékszakállút, akkor már nem is fogod,már vagy 2 hete elküldtem. Nem írt ki hibaüzenetet, de ezek szerint nem műxik. Megpróbálom még egyszer, hátha.

     

Megjegyzés küldése

<< Home