Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/08/06

:-) Szépjóestét!
Itt az ideje, hogy összefoglaljam az edzőteremben eltöltött egy hét tapasztalatait.
Ami engem illet, meg vagyok elégedve magammal. Nyilván lehetnék fittebb, de gond nélkül végig bírom a 30 perc kardiózást és az izomláz sem volt veszélyes, két nap alatt elmúlt az egész. Hacsak a mai edzés nem lesz meghökkentő hatással. Az történt ugyanis, hogy ma nem a futógyaloglógépen voltam, hanem a fekvőbiciglin. Olyan pedálja van mint egy normál bringának, csak nem nyergen ül az ember, hanem egy enyhén megdöntött fotelban. Ezt gondoltam a legkönyebbnek, hát ehhez képest a hasizmokat is eléggé igénybeveszi és a püspökfalatomban is olyan izmokat dolgoztatott meg, amikről nem is tudtam, hogy léteznek. A fél óra után majdnem kiborultam a fotelből.
Az is meglepett, hogy a kondizás közben ugyanúgy lehet figyelni a belsőmre, mint jóga közben. Picit máshogy tartom a könyököm, és már érzem is, hogy más izom feszül. Ahogy elnézem, ezek a gyakorlatok amiket csináltatnak velem elég ergonómikusak, kímélik a derekat és az izületet. A futást például nem is javasolják, inkább állítsam a gépet erőteljes gyaloglásra, lejtőn felfelé. 30 perc alatt úgy elégetek 350 kalóriát mint a sicc, és pár héten belül lesz ez még több is!!
És hát igen, a szauna, hát az nagy találmány. Hetente kétszer gondolom majd használni, hidegben esetleg háromszor.
Ma bevittem a kis vákumos pórustísztómat is. Ez olyan, mint egy vaskosabb borotva csak nem penge, hanem egy pici köpöly van rajta. Elemre jár és a felgőzölt, felpuhult bőr pórusait kiszippantja. Gondoltam, szauna után pont jó tesz majd nekem, beviszem. Nem fürdőruciban, hanem egy magam köré tekert lepedőben szaunázok és utána éppen az öltözőben zümmögtettem a milkalila kis műbrokit, amikor bejött a recepciós csaj kezet mosni. Tökre úgy néztem ki -és ami még rosszabb, úgy is hangzottam-, mint aki éppen borotválja az orra alját :-)) Úgyhogy nyilván én leszek a nagyseggű csaj, aki a konditeremben borotválkozik :-))
Vannak egyábként nálam kövérebbek és öregebbek is, szóval nem lógok ki nagyon. Szoktam találkozni egy hatvanon jóval túli férfival, ő is szinte naponta lejár, baromi jól néz ki, igaz, dolgozik is érte rendesen.

Az egy testsúlykilóra eső tetoválások négyzetmétere elég magas a klubban. Sárkányok, nonfiguratív dolgok, és hát meglepően sok koronás címer vagy Nagymagyarország és a kardba kapaszkodó turul. Az eszem megáll, azt még értem, hogy valaki a bicepszére varrat egy sellőt vagy valami inka mintát, de hogy a koronás címert négyszínben, ráadásul a két oldalából szárnyak nőnek ki, szóval ez nekem sok.
A vendégek amúgy elég vegyesek, a nyugdijasról már beszéltem, fiatal srácok, ápolónő, pincér, és hát igen, az a bizonyos gyűrött tarkójú, merdzsós vállalkozó típus adja a klub délelőtti törzsközönségét. Van közöttük néhány arc, akikkel nem szívesen keverednék üzleti kapcsolatba, de még ismeretségbe se. Hálistennek nem sokat foglalkoznak velem, gondolom, megvárják amig végzek és csak utána röhögnek ki.
Hihetetlen mókásan nézek ki egyébként összegumizott hajjal, macskanadrágban, fakó pólókban, ahogy nagy lelkiismeretesen izzadok a kardión és közben pattog hátul a seggem. Mert pattog, fel, le, fel, le, a lépés ütemére, mint a gumilabda. Az egész terem körbe van rakva tükörrel, soha nem láttam még magam ennyi oldalról egyszerre, tényleg viccesen nézek ki. Hálistennek senki nem foglalkozik velem, még inkább én vagyok az, aki fél szemmel oda- odasandítok hogy megfigyeljem, hogy kell használni egy-egy masinát.
A mozgás maga nagyon jól esik, egy feltétellel; edzés előtt egyetlen falatot sem szabad enni. Tényleg egy falatot se, még gyümölcsöt se! Tegnap délelőtt kicsit lustiztam, megettem 3-4 barackot, tökölődtem, vakaróztam, pakolgattam indulás előtt, hát nem is volt benne köszönet! Iszonyú rosszul esett az egész, csak tessék-lássék dolgoztam, alig vártam, hogy végezzek, még egy enyhe hányingerem is volt. Éhgyomorra viszont teljesen lazán végigcsinálom az egy-másfél órám, ma már rá is vertem egy extra 10 perces kardiózást a taposógépen. Közben néztem a tükörben a pattogó seggem és arra gondoltam, hogy vajon meddig fogja még ezt csinálni és vajon nem fog-e ettől az intenzív fel-le mozgástól megnyúlni a bőr rajta? Remélem nem.

Egyébként ma találtam egy csak lányoknak szóló konditermet. Mindenféle tornák vannak, még pilates is. Arra mondjuk egyszer el fogok menni, mert arra nagyon kíváncsi vagyok. Klubot egyelőre nem váltok, mert ugyan ez a terem is elég drága, de amit itt fizetek egy hónapra (és akár mindennap kétszer is lemehetek, ha bírok), abból a lányok termében csak egy 8 alkalomra szóló bérletet vehetnék. Ez még akkor is sok, ha előtte kapok egy speciális, zsírégető turmixot. Valahogy nincs hozzá kedvem, inkább dolgozok magamon amit bírok. És a lányterem sem tisztább, ráadásul ott is az a rettenetesen idegesítő, csopp-csopp-tücc-tücc zene szól mint a koedukált klubban. Ezt még a bejárat mellé rakott Buddha szobor sem tudja semlegesíteni, tényleg borzasztó.

A kondizó csajokról majd máskor, azok megérnek egy külön posztot, csudapofák vannak köztük, mág nálam is mókásabbak, pedig hát.....

Más:
Nagy megtiszteltetés érte a házam elejét. Tegnap a színházas blogomra valaki(k) nagyon rácuppant(tak), a 23 letöltéshez 72 újratöltés társult. Legalábbis a felszerelt statisztikázó szerint, a freeblog saját számlálója 122 látogatóhoz 87 újratöltést mért. Ennek mondjuk nem hiszek, de nekem az is bőven elég, hogy tegnap voltak néhányan, akik nem csak belekukkantottak, hanem végigolvasták, sőt, az archivumot is nyitogatták.
Azért, ha az a blog gyenge lenne, az odatévedők nem töltenék le újra és újra, és azzal a bloggal ez elég gyakran előfordul.
Nna.
És most megyek, főzök egy jó lecsót.

Mégmás:
ha minden igaz, holnapra olyan állapotban lesz a szakdolgozatom, hogy el tudom küldnei a konzulensnek.
Nem, nem várom, hogy azt írja vissza, hogy vihetem köttetni.
Csak ne lennék ilyen rohadtul maximalista.

3 Comments:

  • At 8:34 du., Anonymous Névtelen said…

    szia, elárulnád, melyik konditerem? (lehet magánba is)
    nagyon időszerű lenne valami ilyesmi nekem is, próbálok barátkozni legalább a gondolattal :-) hogy a futás mellé még kipróbáljam ezt is
    rpanni

     
  • At 12:47 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Persze, szívesen, csak küldj egy e-mail címet.

     
  • At 3:45 du., Anonymous Névtelen said…

    azt hittem tudod a címemet :-)
    rpanni kukac gmail pont com

     

Megjegyzés küldése

<< Home