Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/08/09

frissítve!!

:-) Szépjóestét!
A Rajna kincséről készült beszámolómat kicsit megfésültem és beküldtem ide. Lehetne még több írást is beadni, de rá kellett jönnöm, hogy szinte az összes beszámolóm teljesen egyforma. Ráadásul ezek nem nyomtatásra, hanem internetre
íródna és attól jók, hogy vannak linkek és videók csatolva. Úgy önmagukban nem sokat érnek, unalmasak és terjengősek.

Úgyhogy mégis inkább az 1. és 2. szintű logikai adatmodellekbe ektetem az energiáim.
Ma elküldtem a konzulensnek amit szenvedtem, várom, mit mond a diagrammjaimra.
Nagyon nem nekem való ez, uhh, útálom hihetetlenül. Amikor valami világosan és szabatosan le van írva, akkor ugyan mi a francért kell azt kesze-kusza ábrákba átültetni? Ráadásul olyan ábrákba, amikről nem lehet tudni, hgoy hol az elejük és a végük.
Az csak a baj, hogy ez se nekem való, az se nekem való, amaz se, semmise, mi a franchoz fogok így kezdeni? Ennyi idősen már elég ciki nem tudni, hogy mi akarok lenni. Egy biztos; irodakukac nem, nem, soha többé. ez viszont elég kevésnek tűnik az üdvösséghez.
No mindegy, megyek aludni, hátha a konzulens gyorsan válaszol és akkor holnap ma még csinálhatok vagy 20 ábrát.

-----------------------------------------------------
frissítés
Hurrá, már vissza is jött a hibaüzenet, hogy az e-mail cím nem létezik. Mondjuk megkerestem a honlap impresszumát, az a legszebb, hogy az oldalon nem is találtam meg a pályázatot.
Ennyit erről.
tényleg ágyba velem, olyan fáradt vagyok, hogy rögtön elered az orrom vére.

3 Comments:

  • At 1:04 de., Blogger Kinga said…

    Brunnhilde, a palyazatot en sem talaltam, viszont a komolyzenei irasok oldalon ugyanaz az email volt. Kuldtem egy teszt jellegu emailt, es nem jott vissza. Sztem probalkozz meg egy parszor vele...

     
  • At 9:05 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Már elküldtem újra, hiányzott a többes szám (vagy a birtokos rag??) jele a musicians-ből.
    Mindenestre két napja még ki sem nyitották, mert eddig még nem jött meg a visszaigazolás az olvasásról. Egyébként is gyanús, ha komolyna gondolnák, a sjaát honlapjukra zaért mégiscsak kitenék a felhívást, nem?
    Még szerencse, hogy csak nevet meg e-mail címet adtam meg nekik és telefonszámot meg címet nem.

     
  • At 5:08 du., Blogger Kinga said…

    Drukkolok - szamolj majd be, hogy mi tortenik. (Mellekesen sztem elo kene szedned a kritikakat (IS), atfesulni es kezdeni elkuldeni lapokhoz is... Nagyonnagyon igy gondolom...)

     

Megjegyzés küldése

<< Home