Brünnhilde szikláján

Valló világ

2009/08/13

Csipetnyi remény

:-)))) Szépjóestét!
Hetek óta nem volt ilyen jókedvem.
De tényleg!!
Vasárnap Lujza már ki se akart jönni sétálni. Gondoltam, játszásiból kicsit megcsipkedem, megdögönyözöm, csak hogy érezze a szeretetet meg hogy kicsit jókedvre deritsem. Negyeórányi paskolgatás, markolászás után feltápászkodott és kijött az utcára – igaz, két lépésenként megállt pihenni.
Hétfőn reggel kivettem a kocsiból, azonnal eldőlt mint egy zsák. Gondoltam, ha tegnap este sikerült pár lépést kicsikarni belőle, akkor hátha megint, elkezdtem hát ismét csipkedni, paskolni, markolászni a lábait, az oldalát, a hátát, végig a gerince mentén.
Pár perc múlva feltápászkodott, jött velem. Meg-megálltunk, pihentünk, szuszogtunk, paskoltam, markolásztam, csipkedtem, mentünk tovább. Egész sokáig, hetek óta nem sétált annyit.
A sikeren felbuzdulva folytattam a sajátos masszázst.
Szerdán este odaadtam neki a kaját, bementem a fürdőszobába. Amikor kijöttem, még evett. Először fel se tünt, csak másodszorra esett le, hogy állva evett. ÁLLVA!! Már hetek óta fekve lefetyelte a vacsoráját, rossz volt nézni. Másnap reggel az egyik kutyacimbora gazdija megjegyezte, hogy mintha javult volna a kutya járása.
Én akkor már biztos voltam benne, hogy a masszirozás használt, és már céltudatosan figyeltem közben a kutyát, és egyre változatosabban nyomkodtam, csavartam, hajlitottam, feszegettem a lábait, csipketem, csapkodtam, gyúrtam a hátát.
Négy nap alatt annyit javult az állapota, mintha két hónapot visszamentünk volna az időben. Ha szólitom, azonnal feláll, jön sétálni, szimatol, csóválja a farkát. Nem mondom, hogy makkegészséges, de rengeteget javult a hangulata, a kitartása, a mozgása.
Napi 2-3-szor kap 8-10 percnyi masszázst (most már nevezzük igy) és a vasárnap óta eltelt 5 napban többet javult, mint az első steroid injekciót amikor megkapta. Csak ugye a masszázs nem szedi szét a máját.
Tegnap az állatorvostól megkéreztem, tud-e kutyamasszőrt ajánlani, akitől eltanulhatnék pár fogást. Kicsit hitetlenkedve nézett rám, de adott egy telefonszámot. Alkalmanként 2500 Ft-ért fizikoterápia, de gépekkel, mágnessel, mittudoménmivel. Biztos használ, de nincs heti 7500 Ft-om rá. Az interneten általános dolgok vannak, illetve Debrecenben egy tanfolyam, bizonyitvánnyal. Hát ez az, ami nekem nem kell. Közben a kutyás haverok is kérdezősködtek, igy találtam egy állatorvost, aki massziroz is, és el sem ájult attól, hogy én csak 2-3 alkalmat akarok, amig ellesem a fogásokat.
Hát igy.
El sem tudom mondani, mekkora megkönnyebbülés, hogy végre tehetek valamit és nem csak nézem, ahogy napról napra romlik az állapota és gyengül.
Tényleg azt nem értem csak, hogy miért is nem jutott ez hamarabb az eszembe.
Mert hogy az állatorvosnak nem jutott az eszébe, hát istenkém, neki nem érdeke, hogy havi pár tizezer forintnyi gyógyszerforgalomtól elessen.
De hogy nekem három hónapba tellett, amig ez leesett, hát azon tényleg csodálkozom.

Címkék:

8 Comments:

  • At 10:03 du., Blogger Nyafkamacska said…

    Ez nagyszerű!
    Nekem se jutott eszembe, pedig van kutyamasszőr ismerősöm.

     
  • At 6:14 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nincs mit csodálkozni, az emberorvosok sem mondanak ilyesmit. Vagy ha mondanak is, nem hiszünk nekik.
    Peig sok esetben nekünk is többet használhat a diéta meg a gyógytorna, mint akármilyen gyógyszer.
    Iszonyú büszke vagyok egyébként magamra, hogy erre rájöttem. Majdnem olyan Lujza, mint az összeomlás előtt volt. Nem olyan, de majdnem. Csillog a szeme :-)))

     
  • At 6:18 de., Blogger . said…

    OFF
    Múltkor ajánlottam a COLDASTOP olajat, a klíma miatti orrszárazságra. Most megint lehet kapni.

     
  • At 6:24 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Köszi, pár héttel később egy másik patikában kaptam, be van spájzolva a fiókban, várja a téli száraz levegőt. :-)

     
  • At 12:51 du., Blogger Mélisande said…

    Nagyon örülök!

     
  • At 4:29 du., Blogger Rowena Shepard said…

    Nahát, ez remek! További jobbulást neki :)

    Ugye, hogy a természetes módszerek többet érnek.

     
  • At 10:08 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    többet, persze, de a gyógyszert azért nem merem abbahagyni nála. Egyébként kezd normalizálódni a járása, és reggel kiment, és visszajött a Duna partról. Csak az aszfalton toltam kocsiban, mert kicsit húzza a lábát és ledörzsöli az ujjait. De tök normálisan és kitartóan sétált, nagyon virgonc volt.

     
  • At 5:59 de., Blogger . said…

    küldtem e-mailt!

     

Megjegyzés küldése

<< Home