Brünnhilde szikláján

Valló világ

2014/02/23

Egy rakás szánalom,

az vagyok.
Már pedig éppen kezdett megjönni az önbizalmam.
A sikeres vizsgámat megünneplendő, megajándékoztam magam 4 nap wellnesszezéssel egy kis fürdővárosban. Napi két edzés, masszázs, ázás a mindenféle hőmérsékletű gyógyvizekben, fiatal gyúrós cimborák, istenien éreztem magam.
Fogalmam sincs, miért találtam ki, hogy majd én szombat este elmegyek bulizni.
Sőt, lehet, táncolni is fogok, mert miért ne, olyan régen csináltam.
A legmélyebben dekoltált ruhámat vettem fel. De tényleg, még a csapos kislány sem mutatott többet, pedig rajta push-up melltartó volt, én meg ugye a sima, vékony anyagú "what you see is what you get" melltartókat szeretem. Nos, ha nem vigyázok, ebből a ruhából kilátszik a csipkeszegély. Nagyon elhatároztam, hogy márpedig ma este nem fogok vigyázni, villanjon, amit villantani szükséges ahhoz, hogy legalább futólag bepasizzak. Sőt, magassarkú cipőt vettem fel, ha már annyit melózok a vádlimmal, látszódjon az is. Taxit kellett hívnom, mert ugye magas sarkakon azért nem egészen úgy jár az ember lánya, mint a megszokott trappolós cipőben. Még szájfényt is tettem fel, meg szempillaspirált. Anyám azt mondta volna, "Úgy kiőtöztél kisjányom, mint a Szaros Pista Jézus nevenapjára".
Hát tényleg úgy kiöltöztem, ezen nincs mit szépíteni.
A helyi menő pub-ban 11 felé kezdődik az élet, én elegánsan 11:30-ra kértem a taxit, ha már így kipakoltam a  csöcseimet, legyen közönsége a bevonulásomnak.
Hát nem volt.
8-10 hervatag fiatal ücsörgött 2 vagy 3 asztalnál, a legtöbben baszkurálták a telefonjukat. A maradék a tévén nézett valami focimeccset.  Ennél már az is egészségesebb lenne szerintem, ha csoportosan maszturbálnának, mert akkor legalább tán tanulnának egymástól valamit. De a csoportos telefonbaszkurálásból nem sok élettapasztalatot lehet gyűjteni - szerintem legalábbis.
Nálam nyomorultabbul tán csak a DJ érezhette magát. Nyomta szegény a rettenetes, szintetizátor alapú monoton ritmusképletekkel újrakevert slágereit a 80-as, 90-es évekből, de a kutya sem figyelt rá.
Nekem ez kimaradt, hogy az emberek mikor kezdtek nem táncolni a szórakozóhelyeken. Mondjuk erre a zenére nem is nagyon lehet, piszok unalmasak a számok.
Egy órát bírtam, az összes italos üveg cimkéjét elolvastam, megállapítottam, hogy a csapos kislány ügyes és fürge, de ahogy mosogat, az egy járványügyi kockázat.
Rám viszont a kutya sem nézett rám, hiába a gigadekoltázs, a szájfény, hiába a magas sarkúban lefeszített lábfej.
Felejtős ez az egész.
És nem elég, hogy saját magam döntöttem romba a saját önbizalmam, mindehhez még megittam két korsó sört, ami legalább 380 tök fölösleges kalória. Mert ha legalább jobb kedvem lett volna tőle, vagy jólesett volna, akkor ok, akkor megérte. De nem esett jól iszonyatos savanyú érzés maradt bennem

27 Comments:

  • At 2:09 du., Anonymous Névtelen said…

    Ilyen egy vidéki szórakozóhely, never mind.

     
  • At 11:39 de., Blogger Ecsédi Orsolya said…

    Hős vagy, hogy egy órát kitartottál. Csak semmi szánalom.:)

     
  • At 8:54 du., Anonymous Névtelen said…

    :-) az a baj, hogy nem a vidéki szórakozóhelyben van a hiba, hanem bennem. egyszerűen nem akarok vonzó lenni. Most dolgozom magamon, meg akarom találni magamban a gátat, de a fene tudja miért, bennem van a hiba. tudom.

     
  • At 11:47 de., Anonymous Névtelen said…

    "...egyszerűen nem akarok vonzó lenni. "

    Hmmm... Az alakoddal, vagy az arcoddal van a probléma ? Esetleg az öltözködéseddel? Milyen illatszert használsz ?
    (kíváncsi)

     
  • At 8:46 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    ízlés dolga, igaziból nyilván semmi bajom, de persze minden viszonyítás kérdése. Aki a kicsi, vékony nőket szereti, annak én debella vagyok. Aki a magas, hosszú combúakat, annak kurta lábú. Egyébként kifejezetten jók a testarányaim, feltűnő homokóra alkat, és még a mellem sem ér a hasamig. A vádlim világklasszis. Az arcom és a frizurám lehetne ápoltabb. Pontosabban sminkeltebb, mert a bőröm tiszta, a hajam mosom, csak nem festetem és nem fodrászolom. A Bulgari Tee Rouge-ját használom, Elizabeth Arden Green Tea-ját, és ha dögleszteni akarok, akkor Cashmire Schopard-ot.
    Nem kivűlről van velem baj, hanem belülről.

     
  • At 9:32 du., Anonymous Névtelen said…

    Lenyűgöző az őszinteséged. :)
    Milyen magas vagy és hány kg?
    Csak, hogy jobban el tudjalak képzelni. :)
    Ha belül van veled a "baj", akkor ez a lelki alkatodból következhet.
    Már tettem rá célzást, hogy milyen csillagjegyű lehetsz. Leginkább a "bakok" "szeretik" a magányt .
    Tudnod kell rólam, hogy nagy tapasztalom van már a társkeresésben . :) (kíváncsi)

     
  • At 9:39 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    167 cm, 67 kg. Kb 8 kiló felesleg, jobbára a has alsó részén, csípőn és combon. Viszont egy feltűnően kidolgozott izomzatot "lágyít" az a pár kiló zsír. Némi narancsbőr, de az is nagyon látszik, hogy nem az alakformáló bugyi tart össze. Enyhén x láb. És oroszlán.

     
  • At 10:06 du., Anonymous Névtelen said…

    Megint elámulok az őszinteségen. :)
    Szerintem jók a jellemzők. :)
    Itt már inkább az arc, ami eldönti a kérdést. Azt viszont nem lehet így leírni. Az is kérdés, milyen a hangja valakinek. Milyen ráncai vannak ?
    Úgy értem, hogy egy idő után kiül az ember arcára jelleme, a lelki állapota. (kíváncsi)

     
  • At 8:36 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Persze hogy kiül. Pesten senki nem néz a másik szemébe, mindenki félrenéz, lapos a szemgolyója. Én is. Nincs kedvem mosolyogni. Ez nyilván nem vonzó. Egyébként feltűnően nem ráncosodom. Tényleg, koromhoz képest legalábbis.

     
  • At 9:13 de., Anonymous Névtelen said…

    Szőke haj és kék vagy esetleg zöld szem ? :)
    A frizura fontos, mert karaktert ad. Aztán persze néha kiderülhet, hogy az okos kinézetű ember teljesen sötét belül. (Férfiak esetében.)
    És miért nincs kedved mosolyogni ?
    Ez a belső gátlás talán korábbi lelki trauma következménye? (kíváncsi)

     
  • At 10:02 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    2 évtizede már inkább sötétszőke, vagy még inkább világosbarna. Pár éve néhány ősz szállal. Kék szem.
    Nem, nem hiszem, hogy trauma. Sokkal inkább kopás. Sok apróság egymásra rakódik, "mint a guano". Az ember észre sem veszi, hogy tüskéket növeszt, egyszer csak ott vannak. Aztán vagy felismeri, és dolgozik a visszafejlesztésükön, vagy nem, és úgy marad. Én dolgozom rajta, de 20-30 év egymásra rakódott szarát nem túl könnyű kitakarítani a lelkedből.
    Egyébként, hol tanultál kérdezni?

     
  • At 10:22 de., Anonymous Névtelen said…

    "Egyébként, hol tanultál kérdezni?"
    Írtam már, hogy nagy tapasztalatot szereztem a társkeresésben.
    Akkor tanul meg az ember kérdezni.
    Azt már régóta tudom, hogy a nők gyakran nem tudják, kit keresnek.
    Illetve, inkább azt nem, ki való hozzájuk.
    A te lelkednek valami kellemetlen titka lehet... Az "oroszlán" nők általában nem növesztenek tüskét. Szeretnek hódítani. Bár vesztükre nagyon "válogatósak". :) (kíváncsi)

     
  • At 2:53 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-D Lehet mégis meg kéne néznem, mi az aszcendensem.

     
  • At 3:17 du., Anonymous Névtelen said…

    Igen, érdemes lenne. Bár az "oroszlán" egy erős jegy, de egy másik erős jegy módosíthatja. :)
    (kíváncsi)

     
  • At 9:32 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-D Nem, nem vagyok hajlandó hinni az asztrológiában.
    Régebben egyébként szerettem hódítani, aztán egyszer azt vettem észre, hogy nagyon unom. A legtöbb randi azt a 10 percet sem érte meg, amíg a hajam megcsináltam, nem hogy még napot átszervezni, időt felszabadítani, rohanni haza átöltözni, ilyesmi. Nem tudom, ez válogatósság-e, vagy ez is csak az rétegződő guanó. Végül is, nyilván ez a titok, amit meg kéne fejteni. Vagy visszafejteni. Leginkább nekem.

     
  • At 9:47 du., Anonymous Névtelen said…

    Az asztrológiában én sem hiszek, csak a csillagjegyek jellemzése érdekes. Persze ha Te ebben sem hiszel, az sem baj. :)
    Amit írsz, hogy "...egyszer azt vettem észre, hogy nagyon unom. A legtöbb randi azt a 10 percet sem érte meg..." - ezt az érzést én is ismerem. Ez azért van, mert előkészítetlenül, és alkalmatlan emberekkel találkoztál. Olyanokkal, akikkel egyáltalán nem kellett volna találkoznod. Korábban én is ebbe a hibába estem. De ma már nagyon előkészítem a találkozást. Így aztán 10 ismerkedésből legfeljebb csak egy találkozás lesz . Ez a helyes módszer.
    (kíváncsi)

     
  • At 11:54 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Hogy lehet úgy előkészíteni egy találkozást, hogy közben nem találkoztok? Már attól eltekintve, hogy van cset meg facebook. Ott ugyanis egyrészt mindenki azt hazudik, amit nem szégyell, másrészt úgyis a legjobb, 20 évvel ezelőtti fényképét teszi ki profilképnek. Harmadszor, a szájszaga nem jön át a neten. Szóval a csalódás úgyis a személyes találkozásnál kell hogy megtörténjen, nem?

     
  • At 1:54 du., Anonymous Névtelen said…

    Most én mondom azt, hogy : :DDDD
    (kíváncsi)

     
  • At 3:11 du., Anonymous Névtelen said…

    "Hogy lehet úgy előkészíteni egy találkozást, hogy közben nem találkoztok? "
    De ha már találkoztál, akkor már nincs mit előkészíteni. :)
    "...mindenki azt hazudik, amit nem szégyell..."
    Ki kell szedni a jelöltből az igazat. Ha ebben nem partner, akkor őt hagyni kell a fenébe. Ez vonatkozik a 20 évvel ezelőtti fényképpel villogókra is.
    Szájszag : ez tényleg csak személyes találkozásnál derül ki.
    DE! Azt tapasztaltam, hogy akivel amúgy minden "rendben van" azzal nincs ilyen probléma.
    Egyébként a válaszodból azt véltem kiolvasni, hogy te még mindig a "szerelem az első látásra" élményét keresed. :)
    Hasonló értékrend, hasonló érdeklődés, azonos célok, neked ezek nem szempontok? :)
    (kíváncsi)

     
  • At 9:22 du., Anonymous Névtelen said…

    Ugyan, én már a szerelemben sem hiszek, nemhogy a szerelemben első látásra. Olyan nincs is, legfeljebb megkívánás. A közös célok, hasonló érdeklődés stb. létrejöttéhez az is elég fontos.

     
  • At 9:32 du., Anonymous Névtelen said…

    Úgy látom, olyan környezetben élsz, ahol nincs esélyed. Csupa önző, csak a mának élő ember vesz körül.
    Úgy fogalmaznám meg, hogy ha őzet akarsz látni, hiába járkálsz olyan erdőben, ahol csak nyulak vannak.
    Egyébként olvastam ma, hogyan készíted a csalán levest. :)
    (kíváncsi)

     
  • At 6:55 de., Anonymous Névtelen said…

    nane, azért nem ilyen egyszerű. Nem akarom magamról elhárítani a felelősséget, ha mindenki szembejön, azért elgondolkodom, hátha én vagyok rossz sávban.
    Éppen most találtam a fagyasztóban egy tavalyi csalánlevest :-) jó volt. Kéne menni szedni frisset, de ez a hétvége megint tele lesz minden mással. Nem panasz, mert jó is, csak a friss csalán nem fér bele.

     
  • At 8:02 de., Anonymous Névtelen said…

    Így látatlanul van önkritikád...
    De kishitű se legyen az ember.
    Szóval elfoglalt vagy a hétvégén..
    Én is általában elfoglalt vagyok .
    Írtam az e-mail címedre. :)
    (kíváncsi)

     
  • At 10:48 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Ez nem önkritika. Ha magamhoz sem vagyok őszinte, akkor mégis, hogy jöhetnék rá, hogy mit rontottam el?
    Nem látok mail-t. Ha outlook-on keresztül küldted, nézd meg, mert a {kukac}-ot kézzel ki kell cserélni @-ra. Ez egy régivágású blog, akkoriban még ez volt a védelem az automata keresők ellen :-)

     
  • At 11:01 de., Anonymous Névtelen said…

    Kicseréltem a "kukacot". :)
    Esetleg ha van kéretlen leveled, ott is nézd meg. Most újra elküldöm.
    (kíváncsi)

     
  • At 2:05 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nem, a kéretlen levelek között csak spamok vannak. brunnhilde.valkur kukac
    gmail.com

     
  • At 2:16 du., Anonymous Névtelen said…

    Kedves Brünhilde! Pontosan erre a címre küldtem már kétszer is a levelet.
    Nem tudom, miért nem kapod meg. De olvastam, hogy mások üzenetét sem szoktad megkapni.
    Esetleg megpróbálhatnánk, ha te írnál az én címemre. (kíváncsi)
    tabu03kukaccitromail.hu

     

Megjegyzés küldése

<< Home