Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/06/14

:-)) Jóestét!

Az egész napot elFfüüttyyytam.

Itthon maradtam irodalmazni.
Pucoltam egy kis zöldborsót, kicsit olvasgattam a neten, délután aludtam egy órácskát (tényleg csak egy órácskát!), aztán, amíg főtt a zöldborsó fórumoztam egy kicsit (ebben a jóban már vagy három hónapja nem volt részem), rádióhallgatás közben rendezgettem kicsit a saját meg a társasház papírjait. Újkrumplit pucoltam, meg utána az ujjaim.
Most meg itt vagyok, egyetlen bötűt nem olvastam a szakdolihoz.
Szét van folyva az egész napom, és holnap nem merek a főnököm szeme elé kerülni.
Egy baromi nagy folymatábrát kellett volna felrajzonom, csomó bemenő adatokkal, pontosabban a jogszabályokkal, amik meghatározzák az adatszerkezetet.
Nem baj ha nem értitek, még én se tökéletesen :-((
Ráadásul hajnalban megyek másodállásba.
Ötlet?