Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/06/11

:-)) Szépjóestét!

Kicsit össze vagyok szakadva. Pedig máma ki akartam értékelni a kampányt, de nem fog menni.
Igaz, azt a rakás klamót amivel a pártok ebben a kampányban nyakonöntöttek benünket, nehéz lenne szellemesen értékelni. Az idén még a szadesz is valami hihetetlen fakó se-íze-se-bűze kampányt csinált. Az mdf meg, nos, bocsánat, tisztára csak a női irígység beszél belőlem, de Dávid Ibolya arca olyan merev, és olyan mimika nélküli lett, hogy szerintem direkt külön az EP-választások tiszteletére varratta fel magát. Nincs az az iontoforézissel bevitt csodapakolás ami így ki tudna simítani egy bőrt.
Ezt a sok ócskaságot értékelni csak higgadtan - ahogy a HVG csinálja - lehet.
Bár azért az egyik utolsó a Magyar Nemzet által megszellőztetett gusztustalanságot mégis megemlítem . Ennyi helyesírási és fogalmazási hibát én még csak a hírtévé fórumán, meg a sumér-turul-szövetség és hasonlók honlapjain, kiadványaiban láttam. Nincs az a csekély értelmű kampányfőnök aki ilyesmihez folyamodna. Tévedés ne essék: szerintem egyik oldalon se (bár mintha a fidesz kicsit túllihegte volna a nem kampánypénzekből finanszírozott petícióját a halottaknek küldött, vagy élő embereknek duplán küldött köszönőleveleivel). A nyakam rá, hogy ez a csekély 400 ft-tal bélelt, mindössze pár tucat házba kiküldött és feladó megjelölése nélkül feladott levél provokáció. Ugyan ki az a barom, aki saját pártják akarná diszkvalifikálni?
Gusztustalan az egész.
De azért vasárnap csak menjetek el szavazni és legjobb tudásotok, legjobb emberismeretetek szerint ikszeljetek.
Választani uganis muszáj. Tetszik vagy nem, hagytuk a fejünkre nőni ezt a gárdát, hát legalább éreztessük velük, hogy rajtuk tartjuk a szemünket.

Nna, megyek aludni, ki vagyok facsarva. Jóéjszakát! :-)