Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/07/15

:-)) Szépjóestét!

Az a mosoly-jel ott fent a sarokban csak önámítás.
Szét vagyok hullva. Vagy inkább, szét vagyok folyva. Máma mindkét munkahelyemen kicsavarták belőlem az utolsó csepp energiát is.
A kedvenc kolléganőm délben jött be, csipásan. Mai határidős munkája volt, megkért, hogy egy táblázatból számoljak ki ezt-azt (180 soros, 25 oszlopos gigaszarok). Mint az állat alkottam a függvényeket, fél óra múlva jön a másik kolléganővel, aki továbbdolgozott volna az adatokon, és közölte vele, hogy "úgy látom, Hilde még szöszöl".
Ez a második ilyen húzása volt, harmadjára robbanok, mint az atombomba. Cafatokra fogom tépni a ribancát!

Arra gondolni sem merek, hogy a humán erőforrás könyvet még ki sem nyitottam.
A logisztikából is csak a fogalmakon vagyok többé-kevésbé túl, de hátra van egy csomó számítás.
JjJajjjjjjjjjj.
És kávémérgezésem is van.

Egyetlen jó dolog történt velem máma: a júpíszi csekkbefizetésénél (valahogy elfelejtettem átutalásra kérni a számlát, ezt csekken fizetem) kiderült, hogy ebben a hónapban írták jóvá az akciós kedvezményt. Majd' 6000 Ft-om maradt meg.
Kérek ötleteket, hogy mire költsem. Valami fincsi kis luxusdologra, 10 perces kis ostobaságra.
Folyadékbetétes melltartó kizárva!