Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/10/05

:-))
Kicsit tovább tartott az ágyneművarrás mint azt eredetileg gondoltam, válogatni kellett a színeket, méricskélni, keresgélni, de nagyon szép lett. Pontosabban bohókás, tarka-barka ágynemű lett, mindenféle méretű és formájú párnahuzatokkal, nagyon jó minőségű, erős pamutból. Nem az a bevásárlóközponti, akciós katalógusban hirdetett leheletvékony, átlátszó vászonimitáció, hanem vastag, súlyos, kreppelt pamut. Az anyag pont annyiba került mint egy kész garnitúra, de az élettartama legalább négyszer olyan hosszú lesz. Én szeretem a tartós dolgokat.

Ma jógán egyensúlygyakorlatokat is csináltunk, meg kellett fogni a sarkunkat, felemelni a lábat minél magasabbra és húzni az arcunk felé. Egész a vállamig fel tudom emelni a lábam, de az még semmi, egyáltalán nem billegtem. Azt mondta a jógaoktató, hogy azért, mert kipihent és nyugodt vagyok, ilyenkor jobb az egyensúlyérzék.
Ez biztos is hogy így van, két hete még nem tudtam megcsinálni ezt a gyakorlatot.
Úgyhogy ezentúl ez lesz a limit: meg tudok-e állni fél lábon, a másik lábam a nyakamig felemelve és feszítve. Ha igen, akkor rendben van, ha nem, akkor pár nap lassítást be kell iktatni.

Most viszont paplan alá velem, pillanatokon belül itt van a reggel.