Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/11/17

Sok szeretettel köszöntöm az -ezen a statisztikázó rendszeren- 2000. látogatómat, aki 19:02:27-kor. MSIE 6 Windows XP böngészóvel, a sárvár szerverről nézett meg.
A régi statisztikázón túlléptem a 6000 látogatót, a stat.segitek.hu júnus óta számlált több mint 7000 látogatót, ennek kb fele frissítés.
Szóval, valahol a 10.000 olvasás körül járhatok.
Ezt csak meg kellett ünnepelnem egy ilyen lentebb olvasható kirohanással. :-( Elnézést kérek érte.
Feliratkoztam számítógépes grafika vizsgára, úgyhogy most olyan nélkülözhetetlen fogalmakkal ismerkedek mint vektoros ábrázolás, fraktálok és egyéb finomságok, köztük tucatnyi tömörítő algoritmus.
a politikával meg foglalkozzon a fene!
Mindenből csak annyit kell befogadni, amennyi jólesik.
Hát nekem mostmár nagyon rosszul esik.
A fraktálokat se fogom szeretni, de majd bekapcsolom a magnót. Vagy a Bartók rádiót.
És meggyújtok egy mécsest, rozmaringolajat és kubebaborsot fogok párologtatni.
az élet szép!
a politikacsinálókat meg egye meg a fene.

Amúgy tudom, hogy mi a legfőbb bajom. Ma végig kellett telefonálnom az összes képviseletünket és egy csomó partnert, hogy a szombati összejövetel helyszíne megváltozott. Igazság szerint, rosszul ment ki a meghívó és most vettük észre. Több mint két órát lógtam a telefonon, mire mindenkit elértem, vagy legalább üzenetet tudtam hagyni.
Teljesen kiszikkadtam.
Közben meg félre kellett tennem a holnapi határidős munkámat.
No, most tanulás van.
Nagyon sajnálom magam :-(