Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/11/08

:-)) Szépjóestét!

Máma kicsit megszeppentem. Nem állítom hogy a fogamhoz verném a garast, de a rezsimet próbálom alacsonyan tartani, egyébként is meggondolom hogy mire költök. Már ha gondolkozom.
Nem mindig.

Ma se.

Volt ugye egy előre eltervezett e-mailes jegyrendelés a Kakukkfészekre. Ha már ott jártam, akkor "ezért már ne kellessen még egyszer visszajönni" alapon vettem egy jegyet a szinpadon még soha nem látott Egy ügynök halálára. Éppen fizettem, amikor rátévedt a szemem a decemberi műsorra és hirtelen felindulásból, "Jajdejó, legalább nem kell a karácsonyi ajándékon törni a fejem!" felkiáltással vettem két jegyet a dec. 18-i Diótörőre. Összesen 8800 Ft.
Még szerencse, hogy a Katonában már se a Fekete tejre, se a Koccanásra nem volt jegy novemberre, mert azt már kártyával kellett volna kifizetnem. Szerdától kezdődik a decemberi jegyelővétel. Az a másik szerencse, hogy a Szkéné meg mindenhogy nagyon kiesik nekem, mert ott is elég régóta fenem a fogam Pintér Béláék Parasztoperájára.
Ezt már össze se merem adni.
És még mondja valaki, hogy a kultúra nem áru!
Ehhez képest az a körömnyi, acélcsatos kis svájci óra 48.000-ért bagatell, és legalább 10 év garancia jár hozzá.

Mondjuk, egy jó színházra is elég sokáig emlékszik az ember.

Az is igaz, hogy a mostohaanyám bármelyikért a kettő közül agyoncsapna. "Ahelyetthogyrendesstaffirungotgyűjtenélmagadnakmégegy tisztességeshálóingedsincshanetánkórházbakénemenned." Szinte hallom a lamentálását.
Még szerencse, hogy nem kell neki elmondanom.