Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/11/18

Szépjóestét!!
Régen dícsértem a bringázást, hát most az következik:
iszonyú fáradt voltam, este fél tíz felé úgy pilinszkáztam hazafelé, hogy majd elaludtam a nyeregben. Arra eszméltem, hogy hUssSss!! egy bringás futár elszáguldott mellettem.
Hinnyeazanyádisvótkisjány!! ennyire lottyadt vén szatyor azért nem vagyok!
Felváltottam hármasba (ez a plafon, 3 sebességes agyváltós bringám van, nálam az alapjárat a kettes) és kissé odaléptem neki. Visszaelőzni nem tudtam, de ott se hagyott, rendesen rá voltam tapadva a hátsó villogójára. Egy profinak!!!!
:-))))
Bezonyám!!
Egész felfrissültem.

A régi adósságomhoz, a stepfordi feleségekhez nem kezdek hozzá, viszont leírom, hogy ma a 'szépasszonyok' asztalánál ebédeltem.
Szerintem a kortlan 'szépasszony' valamelyik típusa minden munkahelyen megtalálható.
A legfőbb ismertetőjelük a koruk -pontosabban a kortalanságuk- és sminkjük. 30 és 60 között bárhány évesek lehetnek, van közöttük amelyik 10 évvel fiatalabbnak, van, amelyik 10 évvel öregebbnek látszik a saját koránál. De ez teljesen lényegtelen, sem ők, sem a környezetük nem tartja -vagy képtelen számon tartani- a korukat. A legfontosabb, hogy smink és frizura nélkül soha nem lehet látni őket, ha mégis, akkor biztosra vehető hogy vagy tegnap halt meg valakijük, vagy ők maguk halálos betegek.
Ennyi a közös bennük, innen két alaptípust különböztethetünk meg:

Az egyik alaptípus -ilyenekkel ebédeltem én ma- hajlamos a hízásra, iszonyú sokat szenved azért, hogy formában tartsa magát. Természetesen sikerrel, hisz különben nem lehetne szépasszony. Általában csak derékban vastagszanak meg egy kicsit, ezt jól szabott kiskosztümökkel leplezik. Mivel a súlytöbblet jót tesz a dekoltázsnak, gyakran hordanak mélyen kivágott blúzt is. És mivel nem combra, hanem derékra híznak, miniszoknyát is hordanak, csak szolidan, térd fölött 8-10 cm-rel. A cipősarkuk is legalább ilyen magas. Megmondva az őszintét, mindkettő jól áll nekik. A hajszinük általában gesztenyevörös vagy sötétszőke, újabban a kettő keverékét is satírozzák. A frizura kifejezetten rövid, sasson, de nem ijednek meg a tépett, tupírozott hajtól sem. A smink a hajszínnek megfelelő, homokszínű vagy bézs, a rúzs élénkpiros. Ritkán ciklámen, de akkor a blúzuk is ciklámenszínű. A ruházat szigorúan kiskosztum, esetleg komplé (ruha + blézer). Szeretik a bézst, a homokszínt, a szürkét. Óvatosan bánnak a színekkel, félnek, hogy bizonyos árnyalatok kiemelik a ráncaikat.

A másik alaptípus teljesen más. A hajuk hosszabb, szinte mindig tupírozott vagy berakott, és színét tekintve is feltűnőbb: lángvörös, platinaszőke vagy koromfekete. Az arcfestésben ragaszkodnak a 'lánykorukban' megszokott divathoz, ettől függően használhatnak szemhéjtust, lila vagy zöld szemhéjpúdert, esetleg fekete kontúrceruzát. A szempillaspirál valmilyen oknál fogva mindig csomósra sikerül. A rúzs az majdnem mindig meggypiros, ha nem, akkor paprikapiros. Soha nem használnak műkörmöt, a saját körmüket növesztik hosszúra és minden héten lakkozzák, általában péntek esténként. Ezt lepattogzottság állapotából lehet megállapítani. A ruházatuk is teljesen eltér a másik típustól: szeretik az élénk színeket, a rózsaszínt, a pirosat, a lila és a zöld árnyalatait. Gyakran vannak feketében is, mert az slankít. A ruháikat megőrzik és mindig találnak egy-egy régi, gyakran több évtizedes darabot, aminek a színe, vagy a szabásvonala alkalmas arra, hogy a mai divathoz illesszék. Szeretik a straszal és fémszállal díszítet darabokat, ezért az embernek néha reggel kilenckor is az az érzése, hogy éppen színházba készülnek.

Nna, hát megfigyeléseim szerint ez a két alaptípusa létezik a kortalan szépasszonyoknak. Az altípusokra most nem térnék ki, egyrészt, mert nagyon elálmosodtam, másrészt pedig, mert az altípusok ismertetése meghaladná a képességeim.
Jóéjt! :-)))

utóirat:
Bocs, egy ilyen nap után muszáj volt valami teljesen lényegtelen, ostoba dologgal foglalkoznom.
Még mindig jobb, mintha elolvasnátok három oldalnyi Kiskegyedet. Sőt, még annál is jobb, mintha elolvasnék három oldalnyi Kiskegyedet