Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/01/17

:-)) Szépjóestét!
Kicsit torlódnak az események, a héten kezdődik a Ring és emiatt össze-vissza kellett csereberélgetnem az esti melóm. Estére igencsak ájulásközeli állapotban leszek.
Ezt azért érdemes elolvasni; a fidesz hozzáfogott Rogán kicsinálásához. Ezt a választási kampányt, ami most következik, ez a fiú nem fogja túlélni. Mármint politikailag persze. Kampányfőnök ilyen helyzetben csak bukhat: ha veszítenek akkor azért, ha meg nyernek, akkor az úgyis a karizmatikus vezetőnek köszönhető. Nem értem, hogy ez a fiú hogy nem veszi észre, hogy csak ágyútölteléknek használják, hogy ne a "nagy öregeknek" Orbánnak, Kövérnek és a többieknek kellessen túúlszerepelni és ezzel hitelteleníteni magukat. (Hihihi, majdnem azt írtam, hogy túldiszponálni és ezzel diszkreditálni magukat, de időben kapcsoltam, akárhogy hívogat, nem mászok fel az uborkafára). Azt meg pláne nem értem, hogy az a fidesz tagság, amelyik olyan őskövületnek tartja az mszp-t (az is, bizonyos fokig), hogy nem veszi észre, hogy a fidesz vezetősége éppen úgy bebetonozódott és kapaszkodik a poziciójába mint a szocik. Meg mint a szadesz is. Sajnos.

Az a hír pedig, hogy ezután minden évben lesz magyar-román kormányülés szerintem az év legjobb híre. Szegény Medgyessy, hogy mit kapott ő amiatt a pohár pezsgő miatt, amit két éve megivott az akkori román miniszterelnökkel! Igaz, akiknek semmi sem tetszik amit nem a jobboldal csinál, azok ebbe is bele fognak kötni. De csinálják, bánja a fene, az a lényeg, hogy normális, működő szomszédi kapcsolatban legyünk Romániával.

nna, uzsonnaszünet vége, mennem kell melózni. Bekenem az arcom fagyállóval, macskanadrág, bundabugyi, bBrRRRrrrr...

(a fagyálló nem hülyeség: speciális zsíros krém, megvédi az arcbőröm a szétfagyástól. Soha nem fázom a bringán, de a bőrömet kicserzi a hideg. Nekem meg már nincs túl sok szépségtartalékom, így hát kapaszkodok minden kis szalmaszálba.
Hajhaj.
Ilyenkor azért mégis jobb szeretnék pamlagon heverő úrinő lenni. Reggel masszőr, délelőtt egy kis konditorna, utána szauna és kozmetikus, délután egy kis soppingolás, este meg díszítem az éppen aktuális kitartómat. Már persze ha megyek a kocsijához és aznap estére éppen engem választ.
Ehelyett soha véget nem érő meló van.
Hosszan tartó, borongós önsajnálat.
Majd a bringán felfrissülök.)