Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/02/05

Még csak én nem épültem fel teljesen és nehéz a felfogásom, vagy Rogán tényleg olyan, mint egy angolna? Minden kérdés elől elslisszol.
Nem mintha nagyon fogást szeretnék rajta találni, de némi őszinteséget azért elvárnék.
Olyan ... olyan szépasszonyos; majd máskor.... még nee.... itt nee.... most nee..... talán.... csak egy kicsit, csak egy picike kis polgármesterségig....
Értem én, hogy egy kampányfőnök nem pakol ki a kampánykezdet előtt fél évvel, azt is értem, hogy nem teregeti a világ elé a saját ambicióit, de a fenébe, hát mégis, politikus, az lenne a dolga, hogy híveket nyerjen magának.
Vagy tényleg ennyire ráér? Mert végülis bőven van ideje, csak ez egy fideszestől olyan szokatlan hozzáálás. Vagy ő már érzékel a fideszen belül egy olyan vákumot amit a kivülállók még nem és ami feljebb szippanthatja őt?
Nem irigylem a fiút, ebből a húsdarálóból ami itt 2006-ban lesz, nehéz lesz egydarabban, pláne, felismerhető arccal egydarabban kimászni.