Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/02/06

:-) Szépjónapot!
Csudijót sétáltunk, kicsit olvasok, zuhanyozok és megyek dolgozni (uhh. ezt azért most nagyon útálom. Vagy máskor is?)
Találtam egy jópofa topikot a hírtévén, nagyon szép példája annak, hogy olyan emberek, akiknek a "pörögnek az események a fejében", hogyan jutnak el 7 hozzászólás alatt a megyerendszer régiókba történő átszervezése körüli vitától a tolvaj libsi-bibsi-komcsikig.
De most komolyan: én is ilyen szerencsétlen, saját farkamat kergető és egyhelyben keringő kutyához hasonlítok mint ezek a topikolók -csak persze a saját hülyeségem nem veszem észre-, vagy ezeket az embereket tényleg ennyire leláncolják a saját kényszerképzeteik és frusztrációik?
Néha egész elborzadok.

Más: az este se nyócker nem volt, se más mozi, de még Debussy se; este hat felé úgy elaludtam, mint a tej, hajnali kettőkor ébredtem fel, kivittem a kutyát és gyorsan visszaaludtam. Szerintem a legjobbkor lettem beteg, mielőtt még valahol összeestem volna a kimerültségtől.