Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/05/13

"Az Index által megkérdezett írásszakértő előzetes szakértői tájékoztatása szerint nagy valószínűséggel Szijjártó Péter aláírása kivételével hét fideszes képviselő aláírása nem valódi a párt május 6-i bizottsági beadványán."
Hát, ha ezt az érettségi tételek ellopása körül kirobbant botrány ellensúlyozására szánják, akkor nekem csak két megjegyzésem van:
1. igen-igen sovánka az "ügy"
2. egy elkövetett ostobaságot nem ellensúlyoz egy másik, kisstílű gazemberség "leleplezése".

torkig, de igazán torkig vagyok a két politikai ellenfél sárdobálásával.
Nem az a baj, hogy apróbb-nagyobb stiklik és balfogások kiderülnek, hanem az, hogy minden csak azért kerül felszínre, hogy elterelje a figyelmet egy másik stikliről/ostobaságról/gazemberségről.

A hócipőm tele van ezzel az egész bagázzsal amit manapság politikai elitnek és azok kiszolgálóinak hívunk.
Csesznye, gusztustalan, gerinctelen és fantáziátlan banda.
uhh. hhuu.

Kilélegez, belélegez.

nna.
iszonyú fáradt vagyok, képtelen vagyok gondolkodni, ösztönlénnyé váltam.
Reggelre jobban leszek.
Pláne ha megállom és nem olvasok újságot, nem hallgatok híreket.
Jóéjszakát!