Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/05/10

:-) Szépjónapot!
Bekapcsolt a szervezetem önvédelmi mechanizmusa.
Reggel úgy szoktam kávézni, hogy egyik kézben a kávéspohár, másikban a kutyám füle, álla, hasa, bármilye, amiről őkelme úgy gondolja, hogy aznap különös törődést igényel. Arra még emlékszem, hogy a poharat letettem a szőnyegre - azonnal el is alhattam. Hogy mikor feküdtem le azt már nem tudom, azt sem, hogy mikor borítottam fel a kávét. Még szerencse, hogy a blöki rendes volt és -bár én a szőnyegén aludtam, joga lett volna hozzá- nem feküdt be az ágyamba hanem mellémgömbölyödött.
Délben ébredtem, az első dolgom az volt, hogy a matek-4-et (valószínűségszámítás, sokismeretlenes egyenletrendszerek megoldása és matematikai programozás) két héttel későbbre ütemeztem. Emiatt természetesen június közepére csúszik a szigorlat is.
Mondhatnám, hogy hallgatok a szervezetem vészjelzéseire, de szerintem egyszerűen csak gyenge vagyok és megfutamodtam.
Ez van.

Más:
hallgatom a híreket és meg vagyok döbbenve. Úgy látszik, hogy tétellopás ügyben mégiscsak az összeesküvéselméletek fognak beigazolódni. Rohadt szemét alak lehet az, aki nyolcvanezer gyerek érettségijével játszik. Egyszerűen elborzaszt a gondolat, hogy ilyen mélyen beágyazott és tiszteletben tartott társadalmi eseményt mint az érettségi iylen előre megfontolt szándékkal lehet bemocskolni.

Mégmás:
akkora fej salátát vettem, mint egy malomkerék :-)) Nem ám a közönséges saláta, hanem a bordó, fodros fajta, gyönyörű. Kockára vágott paradicsom, uborka, zöldhagyma, fekete olajbogyó, feta sajt, csipet bazsalikom, olívaolaj, pár csepp borecet. Kiültem az ajtó elé a leandereim alá és próbáltam azt képzelni, hogy Görögországban vagyok.

Nagyon ki vagyok merülve.

Nagyon más:
Most wanted (orfk.hu)