Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/05/02

:-)) Szépjóestét!
Csak bekukucs, bajban vagyok, ezt a tárgyat két nap alatt nem bírom beseggelni :-(
Legalábbis most nagyon úgy érzem, hogy nem.

"...... Az új rendszerben a magánszemélyeknél, közhasznú szervezeteknél alkalmanként munkát végzők után kedvezményes közteherjeggyel, átalányban lehet majd leróni a járulékokat. ...." írja az index, és most nincs időm utána keresni, de attól félek, hogy Gyurcsány első lépését valaki már megtette. Pár éve valaki már kitalálta az alkalmi munkások járulék-bélyegét és az alkalmi munkakönyvet. A bélyeget a munkáltató előre megvette és beragasztotta az alkalmi munkát végző könyvébe. Ezzel ő egyben, kvázi általányban letudta az alkalmi munkás után fizetendő járulékfizetést, az alkalmi munkás pedig szolgálati időt igazolhatott.
Az ötlet nekem már akkor is tetszett; átlátható, logikus, tiszta vizsonyokat teremt...ene, ha alkalmaznák.
De valamiért nem alkalmazzák.
az, hogy Gyurcsány és/vagy Csizmár most leporolta ezt az ötletet, egyáltalán nem baj, sőt!
Csak hát hozzá kéne tenni, hogy ez most egy felújított ötlet, újrafazoníroztuk, vagy csak az ellenőrzést erősítjük meg, vagy valami hasonló.

De most komolyan!
én Gyurcsány-párti vagyok, nem tehetek mást, olyan fejlett Orbán-fóbiám van, hogy már egy Gyurcsányban is kénytelen vagyok megbízni. Vagy ha megbízni nem is, de legalábbis nem élből elutasítani. De azért neki sem kéne szenzációs találmányként elővezetni a melegvizet.

Egyébként fideszék humorukra találtak. Szerintem az összes sarkot kisöpörték és minden bútort félrehúztak mire megtalálták, mert igen erősen izzadtságszagú.