Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/05/28

:-) Szépjóestét!
Megnéztem az Operában a Gólyakalifát. Nagyon tetszett, Babits Mihály kisregénye alapján készült a librettó. Izgalmas muzsika, merészen rendezett darab, nagy érzékenységgel mutatja be a hasadt személyiség kínlódását és finom humorral ábrázolja a külvilágnak azt a részét, ami a beteg elmébe eljut.
Remek este volt, de most annyira fáradt vagyok, hogy inkább holnapra halasztom a naplót.
A kisregényen kívül addig is itt van néhány kép az előadásról.

Illetve, még előtte bocsánatot kérek Szinetár Miklóstól, amiért a multkor azt írtam, hogy nem engedi be az Operába a modern rendezéseket.
Dehogynem!
Csak valahogy pont azokat a darabokat nem láttam: a Jenufát, a Kisvárosi Lady Machbetet, ezekről csak most hallottam a székszomszédomtól.
No, jövőre lesz mit pótolnom.
Jóéjt!