Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/09/14

:-) Szépjóestét!
Máma helyzetkomikum a köbön:
a masszőr a bugyim széléből kicsippentett egy szép darab toklászt és még meg is kérdezte, hogy honnan került oda.
khm. khmkhm.
Hát a mosógép közvetítésével a kirándulós macskanadrából.
Bizisten!!!

nem röhög!!!
Hisz nekem!!!

Más:
a reklám helye
már dícsértem itt a Cambozola sajtot. Az egyik kedvencem, hófehér kérgű, a krémes, síma belsejében kékpenészes gyöngyökkel. Kár, hogy borzasztó drága, csak sátoros ünnepeken engedhetem meg magamnak.
Nos, sajtkedvelőknek jó hírem van!
Megjelent a Tihany Kék-Fehér sajt, a Cambozola árának feléért - ha nem harmadáért.
Nem olyan selymes, az illata is erősebb, a kék gyöngyök is nagyobbak benne, de még így is .... isteni!!!
nagyon-nagyon finom!!
Nem álltam meg, vettem mellé egy üveg Villányi Cabernet Sauvignont.
Lehet más bort kéne hozzá választani, de ez már megvan. Egy korty bor, egy falatka sajt, pár sor blog. Kis nyújtózkodás. Kutyafül morzsolgatása. Egy korty bor, egy falatka sajt, pár sor blog. Kis nyújtózko........ Ha csak öt percre is, de tökéletes homeosztázis.
álmos vagyok...... pedig még tanulnom kell :-(