Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/09/07

:-) Szépjóestét!
Nyafogás következik:
Elkezdtem behozni a nyáron elhalasztott 4 vizsgát. Még a hét elején feliratkoztam Delphi elméletre és gyakorlatra, 21-re és 28-ra. Ma legnagyobb megdöbbenésemre megjelent 12-re egy SSADM vizsga is. Nagyon úúúútálom ebben a tárgyban, hogy mindig csak a vizsga előtt 3-4 nappal hirdetik meg, akkora könyv van hozzá mint egy budapesti telefonkönyv - hogy fogom én ezt hétfőig bevágni?
Ráadásul a barátnőm életveszélyesen megfenyegetett, hogy nehogy a multkori hiszti után mégegyszer halasztani merjek, mert vele gyűlik meg a bajom.
igaza van, csak az a baj, hogy én még mindig nem hevertem ki a nyarat, egyetlen morzsányi erőt sem érzek magamban az éjszakai tanulásokhpz, szabadságom meg ugye egyetlen egy nap van. Az meg nálam nem nagyon megy, hogy naponta tanulok néhány órácskát. Annyi felé kell szakadnom, hogy egy óra arra kevés, hogy kizárjam az agyamból a külvilágot. Vénülök, na, tényleg vénülök, puhul a gerincem is, egyre többet okolom a külső körülményeket a saját mulyaságom miatt.
Mindegy, ez már az alagút vége, vagy a célegyenes, vagy a rossebb tudja mi, de valami cél-féleség.
Ha nem lennék, nem kell aggódni, jól vagyok, élek és (másod)virulok, csak éppen hajrázok.