Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/09/12

Uhh.
Kilélegez ... belélegez ... ki ... be ...
Nno, ezzel is meglennék.
Az van, hogy mire letöltöttem a netről vagy 6 vizsgalapot -és persze minden azokon előforduló kérdésre bevágtam a helyes választ- addigra változtattak, teljesen más feladatlap van. Amiben csak az a baj, hogy az újban egyáltalán nincs sem kifejtős rész, sem rajzos, csak teszt - 5-ből 2 helyes válaszos.
A tesztekhez való viszonyomról már többször írtam itt.
Lényeg a lényeg, a negyven perces vizsgát negyed óra alatt megcsináltam és ebbe még az is belefért, hogy a tanárnak nyafogjak egy keveset: engedjenek már vagy szóban viszgázni, vagy adjon valami húzósabb esettanulmányt és én kidolgozom, de tessenek engem békén hgyni a tesztesdivel. Bármit megcsinálok (ismer, kontrollingból nála vizsgáztam, nagyon jól), de a nyamvadt tesztjüknél összekeverem az adatfolyam modellezést a módosító folyamatok tervezésével. Sőt, még ennél cifrább baromságokat is csinálok.
Mondta hogy várjak egy keveset, novembertől átveszi a tantárgyat és teljesen más vizsgáztatási rendszert fog bevezetni.
Csak az a baj, hogy novemberre én már árkon bokron túl akarok lenni, nemhogy az SSADM vizsgán.
Amúgy legjobb képességem szerint olvastam, ikszeltem, mégegyszer olvastam, mégegyszer ikszeltem (mondom, két helyes válasz van minden kérdésre), sóhajtoztam, olvastam, ikszeltem ...... gggGGrrRRRrrrr :-(
Nem is értem, miért adnak az ilyesmihez negyven percet, amikor tíz alatt is meg lehet csinálni. Az ember olvas, vagy tudja a választ, vagy nem. Jobbára persze nem.
Ez van.