Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/11/16

:-) Szépjóestét!!
:-))
Nno, hát mondom én, hogy a Nap ugyan csak akkor süt ki amikor Ő akar, de előbb utóbb úgyis akarni fog.

Attól eltekintve, hogy máma szétdolgoztam az agyam, csupa-csupa jó dolog történt velem.

Először is -ez a legeslegfontosabb- megkaptam a válasz mail-t. Már a sokadikat, az elmúlt pár napban jöttek-mentek a mailek, de ez a legfontosabb. Megértett, tényleg megértett és elfogadta az álláspontom. Leolvadt róla a macsó máz, a jópofizó máz, a nosztalgia máza és megmaradt a csupasz férfilélek, amit akkor megszerettem; hiperintelligens, szuperérzékeny, emancipált pasas akinek nincs szüksége mankókra ahhoz, hogy férfinak érezze magát. Nem irígylem, imitt-amott belevágtam én is az elevenébe, de elvégre is tőle tanultam hogy két ember között legfontosabb az őszinteség. Még akkor is, ha fáj és még akkor is, ha már a másik nélkül akarjuk élni az életünket.
Boldog vagyok, hogy nem rombolta le bennem amit ő adott hozzám.


Másodszor -és ez is nagyon-nagyon fontos- kukucs, tessenek csak megnézni a sziget.hu blogajánlójában fentről a harmadik linket? Hova vezet, na hova???
Hát a film-színház-muzsika gyűjteményemre!!
Bezonyám!!! :-)))
Majd' szétreped a májam a büszkeségtől :-)))