Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/12/20

:-) Szépjóestét!
Máma laza napom volt, jószerivel -legalábbis más napokhoz hasonlítva- alig csináltam valamit. Gyártottam a főnökömnek először 20, aztán még 10, aztán megint 20, aztán még vagy 30 karácsonyi képeslapot.
(Igen, már tavaly is én csináltam az üdvözlőlapokat. Pár éve változtatott nevet a cég és rengeteg finom, merített papírunk maradt meg a régi logóval. Levágattam róluk a fejlécet és erre a kis alakú, elegáns vajszínű papírra nyomtattam az egyszerű, visszafogott és teljesen egyedi karácsonyi üdvözlőlapokat. Úgy tűnik nem csak nekem tetszenek, mert mind a két főnököm ilyet kért az idén is.)
Ebéd után pedig öszejött a termelőegység és kicsit lazítottunk, pezsgőztünk. Illetve hát pezsgőztek, mert egyrészt én a tegnap óta szedett vérnyomáscsökkentő miatt nem ihatok, másrészt még ha ihatnék is, édes pezsgőt csak akkor, ha lekötöznek, befogják az orrom és a gyomromba ledugnak egy gumicsövet.
Szóval jó laza kis nap volt, ha én lennék a főnököm, mára csak fele fizetést adnék magamnak.
Nem, nem furdal a lelkiismeret, kell ilyen nap is, legalább néha.

Délután angol is volt, az utolsó az idén. A tanárunk egy kvízzel készült és jelentem, megnyertem :-))) Jogi és üzleti kifejezéseket kellett vagy elmagyarázni, vagy lefordítani, vagy elmutogatni, vagy szinonímát találni rá és hasonlók. Nem voltam túl jó formában, de mivel nem volt az a kolléganő aki közülönk a legjobban beszél, hát valahogy mégis én nyertem és kaptam egy "Who wants to be a millionare?" CD-t.
:-)) Gratulálok hozzá magamnak :-))))

Este a másodmunkahelyen is kellemes meglepetés ért; akkora ajándékkosarat kaptam, hogy alig bírtam hazahozni. A VIP üzleti partnereknek járó kosár várt rám, áfonyás pezsgő, olasz kávé, indiai tea, dán keksz, holland csokoládé, csak néztem ki a fejemből, kicsit még meg is hatódtam. Hozzászámítva ehhez a multkori malomkerék méretű csokrot azt kell gondolnom, hogy valamit kompenzálni akarnak, valamiért furdalja őket a lelkiismeret, vagy ki akarnak rúgni, vagy valami hasonló, mert ennyi figyelmesség már gyanús. Szinte szégyelltem kirakni az asztalokra az én nyamvadt kis porcelán bonboniereimet az egyetlen szem Mozart kuglival - bár a véleményem továbbra is fenntartom, munkatársaknak és alkalmazottaknak bőven elég egy ilyen apróság. Holnap azért felhívom őket mert elvek ide vagy oda, ez a figyelmesség tényleg nagyon jólesett.

Nno, máma igazi, kisiskoláshoz méltó naplót írtam :-)))

Más:
A laza nap miatt maradt egy kis energiám a híreket és portálokat olvasgatni. Mit ne mondjak, nem tett jót a fidesz-fóbiámnak :-( Külön-külön egyik hír sem érdekelne különösebben de így együtt, egy ilyen négy év után, bizisten kilel a hideg az ilyen hírektől. Csak pár szemelvény:
Puskaporszag:
A Rákoshegyi Polgári Kör az egyre növekvő repülőgép-forgalom lakott terület fölé terelése miatt beperelte a Ferihegyi repülőteret üzemeltető társaságot - jelentette be a szervezet. origo.hu
Igérethalmaz a négyzeten:
Ha a Fidesz nyeri a jövő évi választásokat, akkor visszaadja a Gyurcsány-kormány által elvett 2004. évi tizenharmadik havi illetményt a belügyi és rendvédelmi szervek hivatásos dolgozóinak függetlenül a megvont juttatás miatt indított perektől polgari-kor.hu
Mozgósítás a köbön:
Egy hónap alatt több mint 25 ezren jelentkeztek a különböző rendezvényeken és az interneten keresztül, felajánlva, hogy munkájukkal segítik a Fidesz választási kampányát. dicsekszik a fidesz.hu
És a legszebb, hülyeség a sokadikon:
.... Kerényi hallgatósága körében forradalmi hangulatot próbált teremteni, és azt állította, hogy ma Magyarországon "szabadságharc van" (....) "Az a cél, hogy 8-12 éves periódusban nekünk kell uralkodni. Nekünk, a történelem uralkodó országának vissza kell szerezni a hatalmat. Ha ők győznek, forradalmat kell csinálni." index.hu

Holnap azért szétnézek a kormányoldal honlapjain is, mert a nyakam merem rátenni, hogy ott is találok ehhez hasonló 'gyöngyszemeket' - még ha nem is ilyen kapitálisakat.

Most pedig jóéjt és tessenek velem örülni, amiért hosszú idő óta először nem hullafáradtan, egy darab tuskóként zuhanok be az ágyba.