Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/12/13

:-) Szépjóebédszünetet!!
Hehe, fel van adva a lecke. Bannert kéne gyártanom és pár mondatban ajánlani magamat. Leírni, hogy (szerintem) mi jellemző rám. Mármint a blogomra-blogjaimra. Dunsztom se nincsen, hogy milyen az imidzsem. Mármint úgy blogügyileg. Mert úgy a munkahelyen nagyon-tudom-ki-vagyok (jobbára kivagyok) tükörben csak-csak-látom-ki-vagyok, a pasiknál már nem-olyan-nagyon-de-azért-még-mindig-tudom-kivagyok-legfeljebb-tévedek.
De hogy a blogomra mi a jellemző, hát bizisten még most gondokodtam el rajta először és el vagyok képedve, hogy az ebészünet vége előtt nem sikerült rájönnöm.

Ami pedig a bannert illeti, nos, a lángoktól körbeölelt szikla az azért nem lenne jó ötlet, mert arról a legtöbb embernek inkább Szent Johanna jutna az eszébe, én meg ugye minden vagyok csak ... khm, khm, inkább hagyjuk. Egy dárda? Mondjuk egy bringán támadó, előreszegezett dárdájú, lobogó hajú valkür? Hm. Hmhm. Ennyire azért nem szeretem a fantasy irodalmat.
Ki kéne lépni a virtuális testemből és kivülről szemlélni magam, de ez a blogommal kapcsolatban lehetetlen vállalkozásnak tűnik.

2 Comments:

  • At 8:20 du., Blogger Kinga said…

    A vizualitashoz nem szolok hozza, azt igazan te tudod, de ami a verbalitast illeti, szerintem a blog szlogenje ("vallo vilag") nemhogy remekul leirja a tartalmat, hanem raadasul blikkfangos is. Szerintem ezt kellene hasznalnod...

     
  • At 10:57 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Ez a szlogen itt rendben van, ehhez a bloghoz a világért hozzá nem nyúlnék. A film-szinház-muzsika gyűjtésemhez kéne valami. Egy ötlet már formálódik bennem, de túl 'blikkfangos' és nem is fedi le pontosan a blog tartalmát. 'amit meg akartam nézni - amire jegyet kaptam - amire bérletem van - amire meghívtak' Egyelőre csak ez jutott még az eszembe, de szerintem ha kialszom magam ....
    feltéve, ha kialszom. Az idén már aligha.

     

Megjegyzés küldése

<< Home