Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/03/09

:-) Szépjóestét!
Csak kapkodom a fejem, újabb -ezúttal a szocikat érintő- botrány robbant ki:
"Az MSZP 1998-ban megsértette a választási törvényt, és most 2006-ban is ezt teszi."
Most mit mondjak?
Ha nem DFT vezetné fel, tán még el is hinném - de az az ember már annyira hiteltelen, hogy a fidesz, ha van egy csöpp esze, nem bíz rá fajsúlyos bejelenteni valót.
Arra most nem térnék ki bővebben, hogy ha már odaadom a kopogtatócédulám, akkor valamennyire számítok rá, hogy felvesznek valamiféle listára, ha másért nem, de azért, hogy értesítsenek erről-arról, a párthoz kapsolódó programokról. Ez bennem semmiféle aggodalmat nem kelt. Az már inkább veszélyes, ha azokat is listázzák, akik nem adták oda a kopogtató cédulát. Ez már durva - az én kerületemben pedig csinált ilyet a fidesz, hacsak a barátném nem hazudott nekem.
Arról nem is szólva, hogy az egész cédulásdi egy baromság, semmi értelme. Miért ne jelöltethetném én magam, ha úgy gondolom, hogy fognak rám szavazni? Ha ketten, hát ketten, ha én nyerek a kerületben, akkor annyian. Demokrácia van, bárki, aki jogilag választható, az legyen választható mindenféle cédulka nélkül is.
Vagy nem?

Más:
Delfi tanár úr (a fiatalabbik) úgy kicsavart,mint egy rongyot. Az utolsó feladatot már követni sem tudtam, csak néztem ki a fejemből nagy bambán. Mindegy, szereztem saját programot, 22-én lesz vizsga, addig még rengeteget tudok gyakorolni.
Most viszont ágyba velem, rám fér egy kis szépülés.


Még valami:
Itt is szeretném megköszönni nőnapi képeslapokat. Hiába vagyok istenek lánya, a szép virágot nagyon szeretem és mindig ellágyulok, ha kapok.
(magamnak is vettem, igaz, még csak hagyma formájában: egy gyönyörű, sötétpiros amarillisz hagymát. Van pár piros-fehér cirmos virágú hagymám és tavaly vettem egy hófehéret is, az most fog először virágozni. Hát most lesz egy piros is, már alig várom, hogy nyíljon)