Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/04/16

:-) Szépjónapot!
Máma olyat csináltam, amit már nagyon régen nem - napoztam!
Mondom: NA-POZ-TAM!!!
Bezonyám!
Mivel az erdőnk még mindig víz alatt van, busszal elmentünk a Megyeri csárdáig (zárva van), aztán gyalog nekiindultunk a nyári gátnak. Jó másfél órát gyalogoltunk, aztán ledobtam a trikót, magam alá terítettem az ingem és eldőltem a puha, illatos fűben. Nagyon szeretem a kora tavaszi napfényt, ilyenkor még gyöngédek, simogatóak a napsugarak, nem száratják ki és égetik meg a bőröm. Most még szúnyogok sincsenek, néhány rovar döngicsél csak. Puha, zsongító érzés a tavaszi napfényben heverni a friss fűben.

Reggel korán keltem, egyrészt mert a héten tényleg kipihentem magam és nem esik nehezemre, másrészt pedig mert nagyon kíváncsi voltam a VaÚ-ra. Igazán sajnálom, hogy tegnap nem írtam le, de fogadni mertem volna rá, hogy párhuzamot vonnak majd a Krisztus helyett Barrabást kiáltók és a múlt heti választás között. Tőkés Lászlónak sikerült egy szép példabeszédet kanyarítani arról, hogy az első fordulóban működésbe lépett a PR-gépezet meg a média és bár az emberek egyenként mind Krisztust akartak kiáltani, valahogy mégis a szocikra szavaztak.
Még megérjük, hogy Orbánt életében boldoggá avatják. Az a beszélgetés, amit nyolc előtt adtak vele meg is alapozza a mártírságát. Egészen meghatódtam attól az alázattól, amellyel belátta, hogy neki most jobb félreállni. Én vagyok a rossz, amiért nem bírok szabadulni az érzéstől, hogy a veszett fejsze után nem akarja odadobni a nyelét is és csak azért csinálja az egészet, hogy az mdf-re kenhesse hogy veszítettek. No meg a vidéki szavazókra, különösen a falusiakra, akik tespedtek és akiket nem tudott kellőképpen felrázni. Istenkém, micsoda álszentség, magunkra venni a mások lustaságának bűnét, mondván, hogy jobban fel kellett volna őket tüzelnem.
uhh, tényleg mazochistának kell lenni ahhoz, hogy vasárnap reggel, két cserép kaktusz átültetése közben iylesmit hallgasson az istenek leánya.