Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/04/12

:-) Szépjóreggelt!
Tegnap kissé elhamarkodtam azt a 'Más kár nem esett.' kijelentést.
A jobb bokám, hát az nagyon fáj és a bal tenyérélem, a kisujj és a gyűrűs ujj
alatti izületek.
Úgy eshettem, hogy léptem egy mélyet, kifordult a bokám, és már repültem is.
A szatyraimat (sajtot, gyümölcsöt, húsvéti csokitojásokat vásároltam)
elejtettem és estemben egyik kezem az arcom, másik kezem a mellem elé
kaptam, úgy estem hasra. Bal kezem az arcom alatt, a kezem kissé zúzódott,
a pofacsontom csak fáj picit, de hálistennek a bőr ép maradt, be se kékült.
Kicsit fáj, de az semmiség. A bokám az nagyon fáj, minden lépésnél
csillagokat látok.
Mondjuk, nem sokat lépegetek.
Aki beteg az feküdjön és nyögjönn, nem?
Hát én fekszem is és nyögök is, hangosan, mélyről, jólesően, teljesen átélem
hogy mennyire szarul vagyok.
Ha véletlenül egyiket sem csinálom (tehát nem is alszom és nem is jajgatok),
akkor teázom. Áldott legyen a Teaház Kft neve, amiért feltalálta nekem a
gyömbéres-hibiszkuszos-citromfüves rooibos teát. Kár, hogy filteres, jobban
szeretném, ha szálas lenne, akkor a papír íze nem rontaná a fűszeres tea
isteni aromáját.
A rooibos teával először vagy 12 éve, Dél-Afrikában találkoztam. Egy ott
őshonos növény hajtásaiből készítik, ízletes, mélyvörös színű tea, azonnal
megszerettem. Akkor kereskedelmi mennyiséget hoztam belőle haza, sajnos
hamar elfogyott, hosszú évekig nem láttam itthon. Aztán 4-5 éve legnagyobb
örömömre egyszercsak megjelent a boltokban, mostanra pedig már egész
exkluzív változatai vannak: a jobb boltokban virágszirmokkal,
gyümölcsdarabokkal, fűszerekkel keverve árulják. Én a klasszikus, sima
változatát szoktam venni, de most beteg vagyok, kényeztetésre vágyom, hát
vettem magamnak ebből a gyömbéresből.
Jól tettem, nagyon-nagyon finom!
Most pedig megyek, még szunyókálok egyet 11-ig, akkorra lesz kész a
laboreredményem. Aztán besántikálok a munkahelyemre. Jó kis móka lesz,
nőgyógyász vett táppénzre, én meg sántikálok. Majd mondják, hogy menet
közben elfelejtettem, hogy mivel is akarok táppénzt csalni.