Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/10/13

Elég rossz viccmesélő vagyok, de ahogy átnéztem a hírportálokat, ez a vicc jutott az eszembe:

Öreg bácsit elviszik repülni. Gondolja a pilóta, na, jól ráijeszt az öregre, meredeken elkezd felfelé száguldani. Fél szemmel lesi az öreget, az meg csak annyit mond:
-Nna, nem nagy kunszt, erre számítottam.- (beol.hu)
A pilóta gondol egyet, na, ha ilyen bátor az öreg, mutat még valamit, orsóba teszi a gépet. Az öreg meg csak dünnyög maga elé
-Ajjaj, e'mmán valami, de erre is számítottam.- (origo.hu)
Nna, hát itt már a szakmai büszkeségrőlv an szó, nehogy már egy vénembert ne tudjon elkápráztatni, húz egyet a karon, átfordítja a gépet, úgy repülnek fejjel lefelé.
-Hijnnye, erre azé' má' még én se számítottam!- (hírszerző.hu)

3 Comments:

  • At 7:53 du., Anonymous Névtelen said…

    nem értem Brünnhilde, hogy a parasztbácsi miért nem számított a Rogánra? erre is számíthatott volna... :)

     
  • At 8:08 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Szerintem arra nem számított, hogy ennyire gyorsan folyik vissza a nyakába az egész - meg hogy ennyire híg lesz az, ami visszafolyik.
    De tényleg, Rogán azért tanúsíthatna némi önmérsékletet.

     
  • At 11:57 du., Anonymous Névtelen said…

    én azt hiszem, nem tudok mit írni. merthogy rogán misére megy, ez tényleg a ludas matyiba való. rogán. misére.
    kész.

     

Megjegyzés küldése

<< Home