Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/11/15

Csak erős idegzetűeknek és olyanoknak, akik a városi legendák születéséről írnak nagydoktorit: "Vannak-e eltűntnek nyilvánított személyek az október 23-i események kapcsán. Vannak-e hozzátartozók, barátok, ismerősök, akik azóta nem látták hozzátartozóikat, bár hírt kaptak letartóztatásukról, fogvatartásukról." kossuttérpontcom

Nem, nem tévedés, a mondatok végén nem kérdőjel, hanem pont van.
Hanem, hogy én mekkora egy HüPi vagyok!
Már éppen kezdtem jól érezni magam, bevacsoráztam, lezuhanyoztam, mindenféle illatos kencékkel leápoltam magam, a kutya összegombölyödve hortyog a lábamnál én meg ahelyett, hogy .... na szóval, bármi értelmes elfoglaltság helyett ilyen oldalakat olvasgatok.
mert megérdemlem, azért csinálok ekkora baromságot, mert megérdemlem!
Uhh.

1 Comments:

  • At 4:32 du., Anonymous Névtelen said…

    tudod megvan az az érzésem, hogy minden dologért, amivel megszenvedünk végsősorban felelősek vagyunk. ha nem csináljuk ezt vagy azt, akkor ilyen, vagy olyan szörnyetegség nem történik meg velünk...
    csakhogy sosem tudjuk, hogy mi az a dolog (mi ez vagy az), ami miatt végül önkezünkkel akarjuk vérünket venni majd.
    ez a vaksors irónikus kegyetlensége. ez az élet.

     

Megjegyzés küldése

<< Home