Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/01/03

Tararaammmm!!
TararrrraaaAAArrRRaaaaaaMMMMMMmmm!!!

Hölgyeim és Uraim, mindenki foglaljon helyet és jól kapaszkodjon meg az asztal szélében.
Kis csendet kérek, HüPi különkiadásunk következik!!

TaraAAAAaaaaaaaraamMMmmm!!

Most méretkőztem és olyat láttam, hogy majd leestem a a digitális kütyüről; a Karácsonyi Nagy Zabálás alatt nem hogy kihíztam volna az összes ruhám, de kereken 30 dekagrammot fogytam!
Áldassék ezért a malachús mellett sült brokkoli, kelbimbó, póréhagyma és sárgarépa, továbbá a pezsgőben párolt káposzta és a gyertya fölött sült alma neve!
Köszönöm a figyelmet, az irigység alapú besárgulások és lábon kihordott enyhe szívinfarktusok elkerülése érdekében igyanak egy pohár vizet.

Tararaammmm!!

TararrrraaaAAArrRRaaaaaaMMMMMMmmm!!!

4 Comments:

  • At 8:36 de., Anonymous Névtelen said…

    Na, en nem mondok semmit sem. Inkabb megyek egy pohar vizet inni. De inkabb kettot. :D

     
  • At 9:04 de., Anonymous Névtelen said…

    nem lehet, hogy az a 30dkg abból származik, hogy nem ittad meg a reggeli pohár vizedet, viszont voltál pisilni, mielőtt megmérted volna magad? :D

     
  • At 9:29 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    havonta egszer mérem magam, reggel, ébredés, egy pohár narancslé megivása és pisilés-kakilás után. Így mutatott harminc dekával kevesebbet, mint egy hónapja - közben három rúd bejgli (diós, mákos, gesztenyés, így, ebben a sorrendben) és a teljes karácsonyi menü.
    Kétszer is felálltam, alig akartam elhinni. Nem kellett volna pedig meglepődnöm, mert a nadrágjaim is mutatják, hogy nem nőttem ki őket.

     
  • At 12:20 de., Anonymous Névtelen said…

    Kedves drc, lacccik, hogy meg tanulnod koll a noi nemet :P

    A lenyeg nem a 30 dekan volt, hanem azon, hogy a piggie season alatt (a.k.a. zabalos idok) valaki nem hogy nem szed fol kilokat, hanem fogy... meg ha csak sulyt tart, az is tiszteletremelto...

    Ebbol kitalalhato, hogy en miert duplazom ma meg a gym adagomat...

     

Megjegyzés küldése

<< Home