Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/03/05

Hm.
Hmhm.
Milyen már az, ha egy diplomamunkát titkosítanak, he??
Utoljára (és persze először) '87-ben hallottam ilyesmiről, amikor az egyik lány titkosíttatta a ruhaipari technikusi minősítéshez írt szakdolgozatát; a katonai ejtőernyők javításáról írt a szerencsétlen, akkoriban az tényleg hűde titkos lehetett.
Azért arra még alszom egyet, hogy én most titkosíttassam-e a diplomamunkám - mint ahogy azt most javasolták.
Furi.
Tényleg furcsa lenne.
Akkor már mégis inkább az optikai adathordozók - ez a blu-ray disc elég izgalmasnak tűnik. Kár, hogy engem egyáltalán nem érdekel, de hát nem ez lesz az első alkalom az életemben amikor olyasmivel kell foglalkoznom amiről dunsztom sincs. Voltam én már szakértője gázkonvektoroknak, graffiti-eltávolítóknak és márványfelújító technológiáknak is. Hát most majd beásom magam a blue-ray világába, na bumm.