Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/03/04

Nagyon jó filmet láttam ma este. Kicsit érzelgősebb, kicsit megbocsátóbb és egyáltalán nem annyira múlttal szembenézős mint amilyennek vártam, de jó. Ahogy tapasztalom, a németek úgy általában jó filmeket tudnak csinálni. Kiváló színészeik vannak, tudnak történetet mesélni és fényképezni is, sőt, humoruk is van. A filmről holnap írok, álmos vagyok, most csak egy vicc, nehogy elfelejtsem:
Honecker elvtárs reggel kinéz az ablakon, meglátja a Napot és barátságosan köszön neki:
-Jóreggelt, Napocska!-
A Nap visszaköszön:
-Jóreggelt, Honecker elvtárs!-
Délben megint kinéz az ablakon, megint köszönti a Napot:
-Jónapot, Napocska!-
-Jónapot, Honecker Elvtárs!-
Este utoljára még kinéz az ablakon és búcsúzóul odaköszön a lenyugvó Napnak:
-Jóéjszakát, Napocska!-
Nagy csend, a Nap nem köszön vissza. Megismétli hát, kicsit hangosabban:
-Jóéjszakát Napocska, miért nem köszönsz vissza?-
-Nyald ki a seggem Honecker elvtárs, én már nyugaton vagyok!-



Ja, és még valami: tudta valaki, hogy hogy a Piros Arany csomagolása az elmúlt 30 évben mit sem változott? A mozi közönsége hangosan röhögve konstatálta a tényt :-))
persze nem csak móka és kacagás volt a film, de tényleg majd holnap ma este a többit.

Más:
Teljes holdfogyatkozás van és Pest fölött szakadozott a felhőzet, ahol nincs túl sok háttérfény, onnan nagyon jól látható, ahogy vörösbe fordul a Hold színe. Szép látvány. A hinduk szerint a holdfogyatkozás rossz jel, de én szerencsére nem vagyok hindu, így nyugodtan gyönyörködhetek benne. Utoljára 3 vagy 4 éve láttam ilyet.