Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/03/02

Uhh.
Kilélegez ... belélegez ... kilélegez ... be .... ki ....
Az emberek ocsmányak, kisstílűek és bosszúállóak - engem is beleértve.
Most pedig bevettem egy altatót és holnapra megálmodom azt a levelet, amiben visszavonom a diplomamunkatervem és kérem, hogy engedjenek más témát feldolgozni.
Kilélegez ... belélegez ... ki ... be ....


-----------------------------------------------------
Van azért jó hír is; valakinek eszébe jutott csinálni egy gyűjtőoldalt a gasztroblogoknak és az én konyhablogom is felvették az ajánlandók közé. Dícséretes dolog és remek ötlet, kár hogy nem nekem jutott az eszembe. és az is baj még, hogy akiket ajánlanak, azok majdnem mindnyájan jobban főznek mint én.

4 Comments:

  • At 7:58 du., Anonymous Névtelen said…

    FLUCTUAT NEC MERGITUR!

    Csak lazán,csak nyugodtan.
    Ne idegeskedj.Ez az élet.
    Küldöm szeretettel a jelmondatom. Ezek szerint ilyen időket élünk...

     
  • At 8:39 du., Anonymous Névtelen said…

    Miért akarod visszavonni? Mi baj, eddig olyan határozottnak tűntél ezirányban.

     
  • At 1:14 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kösz, Anonymus, süllyedni tényleg nem süllyed, de egy napig határozottan tengeribeteg voltam a sok hánykolódástól. Most már azért jobban vagyok :-)

    Hannah, azért, mert ehhez a diplomamunkához engedély kéne és együttműködés. Engedélyem sajnos csak szóban van és a tegnapi nap után nem óhajtok együttműködni sem.
    Hétfőn megpróbálok utánajárni, hogy lehetséges-e "csak úgy" megírni azt a nyomorult diplomamunkát, de szerintem nem. Egyszerűen értékelhetetlen, ha a felhasználó nem ad róla véleményt.
    Egyébként megérdemlem, én vagyok a hülye, próbáltam játszani a korrektet, tök fölöslegesen.
    Szóval B terv indul.
    Még szerencse, hogy van.

     
  • At 2:42 du., Anonymous Névtelen said…

    Irigyellek.Méghogy B terv!
    Nekem is voltak régen ilyenek.Egészen D tervig.De, mióta az élet rendre felülírta(írja) őket, én már csak azt, ami az orrom előtt van. Őszinte érdeklődéssel várom, hátha neked sikerül a B terv !

     

Megjegyzés küldése

<< Home