Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/04/25

:-) Szépjóestét!
:-(
Háát, mit ne mondjak, még mindig levegő után kapkodok.
Fél 6 előtt 10 perccel értem oda a fogadóórára, már 4-en voltak előttem.
Pont fél 6-kor megjelent két hölgy, a várakozók pedig elhúzták a szájukat, mondván, hogy megint nem ér rá a képviselő úr, a titkárnője tartja a fogadóórát.
Én csak néztem, mint bornyú az újkapura, hogy hát ezt meg így hogy? Egy titkárnő na jó, asszisztens vagy tanácsadó megtarthat egy fogadóórát?
Megtarthat.
A képviselő úr ugyanis kormányülésen van, ez mondjuk igazolt hiányzásnak számít. Illetve hát számíthatna, de erről majd később.
Ketten azonnal elmentek, akik maradtak, azok elmondták, hogy egyikőjük harmadszor, másikójuk negyedszer van itt és még egyszer sem sikerült személyesen találkozniuk a képviselőnkkel.
Mit ne mondjak, szépen állunk.
Az én ügyem egyébként az útján van, már elküldték a leveleket a kerületi polgármesternek és a rendőrkapitánynak is, vizsgálatot kértek. 30 napon belül válaszolniuk kell (tudom, naná hogy tudom, én ne tudnám??), a válaszok függvényében jönnek a további lépések. Feltéve persze, ha az önkormányzat és/vagy a rendőrség nem kér hosszabbítást. Az önkormányzat szerintem nem fog kérni, a rendőrkapitányt meg lehet megkeresem személyesen is, mert neki is küldtem ugyan e-mailt, de még nem jött meg a visszaigazolás, hogy 'kézbesült' volna.
A két hölgy egyébként kedves volt, hát naná, perszehogy, az a munkájuk.
Na de hogy egy képviselő 4 (négy!) hónapon keresztül ne tudja megtartani a fogadóóráit, az azért durva.
Ez máshol is így megy vajon, vagy csak azok a választókerületek ilyan szerencsések, ahol a képviselő egyben kormánytag is?



Más:
az olvasnivalók közé kitettem egy új linket, Tollaskígyó blogjára vezet.
Ritkán ír de akkor alaposan és gondosan elemez filmeket, színházat, és hát igen, operát is. Nem szeretném beskatulyázni, de örülök neki, hogy van valaki aki pont belepasszol az 'a blogger, akivel Wagnerről beszélgethetek' fiókba.

4 Comments:

  • At 8:47 du., Blogger Salasso said…

    Attól tartok, ez elég megszokott dolog, akár kormánytag az illető, akár nem... Az eseted egyre inkább vagy Kafka, vagy a Monty Python után kiált. Már látom is a "Disadvantages of getting bitten by a dog" c. jelenetet...

    Kösz a népszerűsítést :) wagneriánus bloggerek egyesüljetek!

     
  • At 7:34 de., Blogger . said…

    Mondanék okosat,vagy vigasztalót.
    Ha tudnék. De nem tudok.

     
  • At 9:04 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Ez azért elég borzasztó, mert a választóknak jószerivel ez a havi eg yórájuk van, hogy személyes kapcsolatban legyenek a képviselőjükkel. Azért aki 3-4 alkalommal potyára odamegy, utána nem hiszem, hogy valaha is arra aképviselőre fog szavazni. Inkább nem szavaz. Az a két ember olyan sértetten és dúlva-fúlva ment el, hát mi szükség van erre, amikor oylna könnyen elejét lehetne venni?
    Havonta egyszer egy órát ott kéne lenni, ennyi. Még ha a tisztelt választópolgár mondjuk a szomszédokkal kapcsolatos fóbiáit osztja meg, akkor is, ott kell(ene) lenni és végighallgatni.

     
  • At 9:18 de., Blogger . said…

    Le fogom tesztelni én is az én képviselőmet.És remélem, nem csak az én fülembe tetted bele a "bogarat".

     

Megjegyzés küldése

<< Home