Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/04/22


:-) Szépjóestét!
:-((
Ég a képem, de az van, hogy fél négy felé, amikor minden magára valamit is adó bringás szedte elő a drótpacikat és indult a Critical Massra, nos, akkor én szedtem elő a bringám és indultam ..... dolgozni.

Egyetlen mentségem, hogy mivel lassan tíz éve, télen, nyáron, szinte minden áldott nap többször is bringára ülök én valószínűleg már anélkül is része vagyok a kritikus tömegnek, hogy ott lennék a felvonuláson.
Attól persze még sajnálom hogy ne lehettem ott, mert mégiscsak jobb ötvenezer emberrel együtt bringázni egyet mint toszigálni a porszívót meg rámolni a mosogatógépet.
Egyébként nem csak dolgozni járok bringával, hanem színházon kívül szinte mindenhova; moziba például, a Kossuth és a Szinbád mozik kifejezetten barátságos helyek, amig nézem a filmet, bevihetem a bringát az előtérbe. De bevásárolni is ezzel járok, a hátsó kosárban simán hazahozok egy karton (12 liter) gyümölcslét vagy ásványvizet és marad még hely a száraztésztának, rizsnek, zöldésgnek is. De a csomagtartóra gumipókozva hoztam haza a kínai piacon vásárolt, 24 literes inox dunsztos lábasom is és hasonlók.
Arról nem beszélve, hogy ma este is, ahogy tekertem haza, végig éreztem és élveztem a virágzó akácok illatát.
Jó volt nagyon.

2 Comments:

  • At 5:51 du., Anonymous Névtelen said…

    sztem a cm igazi üzenete az, hogy bringázz mindennap
    ennek meg maximálisan eleget teszel :)
    mégha nem is 50K -val együtt teszed is...

     
  • At 7:36 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Azért egyszer jó lenne, tudod, már csak az akolmeleg miatt is :-))
    Egyébként szerintem tök hiteles arca lehetnék a cm-nek :-D
    Sőt, ha nem lenne, szerintem kitalálnám :-)

     

Megjegyzés küldése

<< Home