Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/08/11

:-) Szépjóestét!
Viszockij dalokat kerestem a youtube-on és közben belebotlottam ebbe:

Nem gondolnám, hogy a szólista egy olyan hűdenagyon jó tenor lenne, mert még ebben a viszonylag egyszerű dallamban is vannak bizonytalanságai.
Hanem, azért tessenek csak elpörgetni 3.15-ig és jól figyelni 3.41-ig. Ez kérem akárhogy is nézzük, 26 másodperc, A végére már jól hallhatóan fuldoklik, de azért 26 másodperc az 26 másodperc.
Ez pedig a ráadás :-DD
(nem árulok zsákbamacskát; a Vörös Hadsereg Énnekkara és a Leningrád Cowboys adja elő a Delilah-t - angolul.)
Berosálok, bizisten, nagyon szórakoztató - már pesze ha az ember nem gondol bele jobban. De néha megengedem magamnak azt a luxust, hogy ne gondoljak bele csak élvezzem.

3 Comments:

  • At 12:37 du., Anonymous Névtelen said…

    Hogy maga miket nem talál!!!
    Az első is szórakoztató, de amikor a Delilah közepén a Matrjóskák is előjöttek táncolni, na az a csúcs....ha ezt szegény Dugasz Vili megérhette vona.
    (jól hallottam a refrént nem csak a kórus, de az egész publikum is énekli?)
    Gratula, találjon még ilyeneket!
    Üdv!
    N.Gy.

     
  • At 12:55 du., Anonymous Névtelen said…

    Óriási! Nem tudom, mi az, amibe nem akarsz belegondolni, de ez a kettő úgy jó, ahogy van, mert az - ami.
    Amúgy pedig egy Viszockij-link: http://www.kulichki.com/vv/pesni/
    Ha a cirill betűk túl nagy gondot okoznak, klikkelj erre a több mint 20 óra Viszockijra: http://tinyurl.com/33hkfc

     
  • At 10:05 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kedves N.Gy., örülük hogy látom!!
    Bizony, a publikus is énekli, valami 70.0000 ember. Én erről az együttesről valamikor a rendzserváltás utáni években hallottam egyszer, egy tásaságban említette valaki. Akkor nekem úgy jött le, hogy ez egy orosz csapat. Akkoriban mondjuk nem nagoyn figyeltem oda arra amit hallottam, nem érdekelt túlságosan. Most utánanéztem és megtudtam, hogy finnek, egy film készírtésére álltak össze és a siker után együttmaradtak. Elkéoezstő koncerteket adtak a Vörös hadsereg Művészegyütesével.
    De a többit leírtam Vajszínűnél, ma nála vendégeskedtem.
    Rás, Kingánál leírtam, hogy mibe érdemes belegondolni.
    A iszockij linkeket köszönöm :-))

     

Megjegyzés küldése

<< Home